Перетравлюваний мурашиний гель

мурашиний


Група: Неореєстрований
Повідомлень: 190
Приєднався: 30.05.2009
Розташування: Між Руаном та Гавром
Номер члена: 3,477

Мені, бачите, я не люблю підтримувати сайти, які заробляють на мурах, але я люблю черпати натхнення у сайтів для ідей. (Навіщо купувати, якщо ви можете скопіювати? В основному.)

І я визнаю, що ідея морозу мені дуже подобається!

Тож, звичайно, не може бути й мови про придбання цих гелевих мурах. Також не може бути й мови про використання поживного гелю, який живить цвілі, і ми знаємо, чим це закінчується.

Але чи знає хтось про неживні гелі, нешкідливі для мурах? Чи вже проводились експерименти? Чи готові ви це зробити самі?

Наприклад, желатин (або агар-агар), вода та протигрибковий засіб? Що це дало б? На межі, кілька крапель забарвлення забарвлення, і все це виливається в кімнату мурашника (тоді час тестувати, тоді ідея полягала б у тому, щоб зробити ферму мурашок майже виключно в гелі!). Це може бути цікаво.

Не всім подобається зовнішній вигляд, але мені подобається ідея бачити, як мурахи копають власні мурашники. І це може бути чудовою альтернативою земляним або піщаним гніздам.

Gyne Trіs Mйgіre


Група: Адміністратори
Повідомлень: 9763
Зареєстровано: 05.05.2007
Місцезнаходження: північ
Номер члена: 1369

Там багато всього.

пошук чого, функція пошуку

і ви створили ще одну тему в очікуванні можливого замикання іншої ?


Група: Неореєстрований
Повідомлень: 190
Приєднався: 30.05.2009
Розташування: Між Руаном та Гавром
Номер члена: 3,477

Посилання, яке ви мені даєте, не має нічого спільного з тим, про що я прошу!

Там, в основному, це мультиплікаційний поживний гель. Я, я прошу інформації про НЕ-поживні гелі! Ідея полягає в тому, що я не бачу сенсу не годувати своїх мурах, але особливо, якщо це не поживно для мурах, то не поживно і для грибів. !

А якщо ні, то я створив тему, оскільки вона не має нічого спільного з іншим дописом, це не з теми!

З іншого боку, хтось каже: "Я хочу купити гелевого мураха, що ти думаєш?", Ну, ми всі будемо говорити йому, що це не добре, але це не просуває мою справу за !

В основному, я хочу замінити землю, пісок або оазисний мох напівпрозорим гелем у копальних гніздах.

Тож отримайте інформацію про напівпрозорий гель, який би мав властивості, порівнянні з піною оазису. Ні більше (отже, не поживно), не менше!


Група: Неореєстрований
Повідомлень: 190
Приєднався: 30.05.2009
Розташування: Між Руаном та Гавром
Номер члена: 3,477

Що стосується досліджень. Бах "гель" - це занадто коротке слово для пошуку. Що стосується "не поживної речовини", це слово не зустрічалося в жодному дослідженні. І "поживна", це мене не цікавить.

Тож функція пошуку мені там не надто допомогла !


Група: Модератори
Повідомлень: 814
Приєднався: 06.06.2010
Місцезнаходження: Бельгія
Номер члена: 4,529


Група: Вкладачі
Повідомлень: 5633
Зареєстровано: 20.08.2007
Місце: Armentiіres (59)
Член учасника: 1645

Є желюючі агенти, "менш органічні", ніж агар-агар, що використовується у фармації (erlik?) Та агропродовольчі товари.

Але навіть з дуже невеликою кількістю органічних речовин (принаймні тих, які повернули мурахи), ви матимете право на розвиток водоростей, мохів та інших бактерій усіх видів, що знищить естетичний вигляд перших днів.

Але якщо у вас мотивація: продовжуйте і повідомте нам

Gyne Trіs Mйgіre


Група: Адміністратори
Повідомлень: 9763
Зареєстровано: 05.05.2007
Місцезнаходження: північ
Номер члена: 1369

Це сухіше, ніж не добре.
І учасники завжди заходили дуже далеко у своїх коментарях, більше ніж поміркованість. Що завдає шкоди, бо нема чого бити кота.

За головним чином стосується продажу гнізд продавцями мурашок, що підсилює рух навколо мурах. Гелеві гнізда - це іграшки, вони в основному годують іграшкову промисловість.

Вода + агар: напівпрозорий желе.
Дуже вологий, і вода випаровується, і гель все одно зістаріє.
вам просто потрібно перевірити

в опціях є інструменти для пошуку Google лише в домені. Принаймні ви можете шукати 3 букви
http://www.google.com/search?as_q=gel&. amp; сейф = зображення


Група: Неореєстрований
Повідомлень: 190
Приєднався: 30.05.2009
Розташування: Між Руаном та Гавром
Номер члена: 3,477

Ха! Що, я не знав! Спробую згадати ^^ !

Ні, але блакитний поживний гель, річ у тому, що ми знаємо, чим це закінчується! Якщо ми вкладемо мурах, вони в кінцевому підсумку вмирають апріорі, королевою чи ні, з цим питанням! Раптом це «дурне» або «недобре», повертається до того самого. В основному, "не можна робити", ми погоджуємось з цим!

Гаразд, але ми повернулися до вихідної точки ^^! За, це для мене не в темі !

Харчовий гель-мураха, ми всі погоджуємось, що він нежиттєздатний і насправді нас не цікавить!

Мене цікавить зовнішній вигляд таких мурах, але без проблем, які з цим пов’язані. Я хотів би знати, чи пробували інші речі, які йдуть у напрямку мого дослідження, очевидно, це не має такої поверхні! Гаразд, гаразд, я спробую цього дотримуватися! Це добре, у мене є запас чашок Петрі, які недалеко, я буду робити тести принаймні рік і спробую зробити фотозвіт, якщо зможу, це може бути смішно ^^ !

Я подумаю про протокол і незабаром повернусь і викладу його тут !


Група: Експоненти Acideformik
Повідомлень: 486
Зареєстровано: 23.09.2009
Місцезнаходження: Париж, ФРАНЦІЯ
Номер учасника: 3987

Ви були б здивовані, побачивши, що зростає на неживному агаровому агаровому гелі.
Ви матимете ріст мікробів або водоростей, особливо якщо гель потрапляє під сонячне світло або світло і досить швидко сохне (гель можна порівняти з губкою), у сухому середовищі (навколишнє повітря) він зморщиться, стане рідким, і відшаровувати поверхні вашого гнізда, час, який знадобиться, буде залежати від поверхні, що контактує з повітрям.

Якщо ви знайдете систему, яка включає воду як запас води, вона може залишатися вологою, але їй не потрібен прямий контакт з водою, інакше вона розтане (розпадеться) у вашому запасі води.
Наприклад, можна перевірити вміст води посередником бавовни на дні «гнізда».

Якщо не гелі наза, я думаю, що вони містять принаймні 2 або 3 фунгіциди або бактерії, тож у вас може бути "небажана флора і фауна" навіть швидше, ніж у комерційному гелі.


Група: Неореєстрований
Повідомлень: 151
Приєднався: 04.04.2009
Місцезнаходження: ліон
Номер члена: 3,205

Це гарна ідея, це вирішить хвилювання більшості копаючих гнізд, той факт, що мурахи ховаються під оазисним мохом або чим іншим.
Тепер, можливо, проблему водоростей, цвілі можна вирішити, додавши в суміш природний протигрибковий та нешкідливий для мурах.
У будь-якому випадку, дуже цікава тема для мене.

Редагувати: перед цим Шао. для протигрибкових .


Група: Заборонено
Постів: 7370
Приєднався: 05.05.2008
Член учасника: 2112

Ні, але якщо ви не зробите галереї занадто глибокими, проблем не буде. Це не складне рішення, яке вирішить просту проблему. ^^


Група: Неореєстрований
Повідомлень: 151
Приєднався: 04.04.2009
Місцезнаходження: ліон
Номер члена: 3,205


Група: Учасники
Повідомлень: 540
Приєднався: 27.05.2010
Місцезнаходження: ліон
Номер члена: 4 480


Група: Неореєстрований
Повідомлень: 190
Приєднався: 30.05.2009
Розташування: Між Руаном та Гавром
Номер члена: 3,477

Бах за, ми не можемо цього знати, перш ніж перевірити ^^ !

На даний момент запущена фаза 1.

Я тестую харчову соду. 6 коробок петрі з різними дозуваннями:

Додаю композиції:

1) Закип'ятіть 100 мл води, додайте 2 г агар-агару і кип'ятіть 2 хвилини, додайте 12 г харчової соди.

2) Нагрійте 100 мл води, додайте 6 г харчової соди, потім 2 г агар-агару, доведіть до кипіння.

3) Нагрійте 100 мл води, додайте 12 г харчової соди, потім 2 г агар-агару, доведіть до кипіння.

4) Нагрійте 100 мл води, додайте 18 г харчової соди, потім 2 г агар-агару, доведіть до кипіння.

5) Нагрійте 100 мл води, додайте 12 г харчової соди, потім 3 г агар-агару, доведіть до кипіння.

6) Нагрійте 100 мл води, додайте 12 г харчової соди, потім 3 г агар-агару, доведіть до кипіння. Потім додайте чверть чайної ложки порошку соди.

Колір не природний, ви можете собі це уявити ^^! Тому:

1) 2 краплі синього + 2 краплі жовтого
2) 1 крапля синього + 1 крапля жовтого
3) 1 крапля синього + 1 крапля жовтого
4) 1 крапля синього + 1 крапля жовтого
5) 1 половина краплі синього + 1 половина краплі червоного
6) 1 половина краплі синього + 1 половина краплі червоного

(Для половинних крапель це відбувається з того факту, що я зробив 200 мл відразу і поклав лише одну краплю на 200 мл, що дає 1 половину краплі на кожні 100 мл!)

1) Додавання бікарбонату до гарячого агар-агару викликає хімічну реакцію, але не корисну для нас! Тисячі бульбашок утворюють і створюють непрозору піну! Згодом гель залишається більш-менш напівпрозорим, тому я тримаю його в тесті, але він не має моїх переваг !

2) 3) і 4) результат дуже напівпрозорий, дуже цікавий, АЛЕ його важко гелевувати! (що нудно, погодьтеся ^^ !

5) і 6), проаналізувавши "невдачу" 2), 3) і 4), я прийшов до висновку, що є два шляхи для дослідження: Або я менше нагрівав агар-агар, ніж в 1) дозування агару недостатньо в розчині бікарбонату! Раптом я більше нагрівав і ставлю ще агар-агар!
Результат прийнятий добре, він добре гелеваний, АЛЕ, червоний барвник зробив суміш дуже непрозорою, незважаючи на те, що я наношу менше барвника в кількості, соромно! Зрештою, саме цей метод мене найбільше приваблює.