Робить хліб жирним здоровим харчуванням

харчуванням

Член з 20 січня 2004 р
3924 повідомлення (ø0.64/день)

Привіт всім,

Я дуже люблю їсти хліб.?
Зараз у мене є ця стаття
читати.

Наскільки важливий хліб у вашому раціоні?

Член з 20 січня 2006 р
53 повідомлення (ø0.01/день)

зараз також прочитали статтю

Хліб для мене дуже важливий, ми їмо багато хліба у всіх сортах і не жирні - адже я також вважаю, що все спожите з мірою і метою не робить вас товстим

Член з 13.05.2005
728 повідомлень (ø0.13/день)

Це дивно, кожні 5 хвилин вони знаходять щось інше. Іноді мені просто хочеться закрити рот цих харчових фузі великим пластиром. Вони дійсно отримують свої гроші лише для того, щоб вчинити безлад, і тому, що хтось хоче знову продати чудову нову дієту.

Я думаю - як і Еліса - мати все в потрібній кількості не є проблемою. Зрештою, ви не їсте пів хліба на день. Мені цікаво побачити, коли хтось дізнається, що помідори нездорові, а вода робить вас густішим.

Член з 09.09.2005
981 дописів (ø0,18/день)

ну як щодо: ми вже нічого не їмо!

Щодня інше повідомлення: гниле м’ясо, залишки пестицидів, хліб товстіє тощо тощо.

Я харчуюся максимально природно і, перш за все, різноманітно. А я люблю хліб!

Все ще не жирний!

Член з 09.09.2003
6075 повідомлень (ø 0,97/день)

Я приємно здивований статтею! Після вашого попередження я очікував Glyx чи іншого фокусу-покуса. Але Шусдзярра в основному говорить лише про те, що хліб має високу енергетичну щільність - ті, хто насичується звичайним хлібом, поглинають багато енергії, що може призвести до збільшення ваги. Якщо ви доповнюєте хліб нежирними начинками, фруктами, овочами, все виглядає зовсім інакше.

Можна підсумувати його точку зору наступним реченням: Хліб - цінна їжа, але у нього занадто багато «удару», щоб їсти її самостійно. І це розумне твердження, чи не так?

Член з 20.07.2005
3678 повідомлень (ø0,66/день)

Хліб для мене дуже важливий! Бажано цільнозерновий хліб у найрізноманітніших варіаціях. і це щодня! Я уникаю білого хліба якнайкраще, бо для мене це просто безглуздий баласт.

У цій статті НЕ сказано, що хліб шкідливий, АЛЕ що слід бути обережним, коли йдеться про схуднення! Як і у багатьох випадках: жир, вуглеводи. Калорії загалом!
Те саме і з хлібом, але я не хочу також завищувати цю статтю.

Якось це не зовсім зрозуміло для мене. Люди, які хочуть схуднути, заздалегідь вже з’їли «більше». Це також означає, що через розширення шлунка більше місця і відчуття ситості виникає лише тоді, коли шлунок наповнений.
Але, згідно з іншими думками, відчуття ситості виникає лише приблизно через 20 хвилин після першого укусу. що тепер.

Загалом, він завжди зводиться до калорій при схудненні. І вам доведеться розробити, що калорій більше: 5-міліметровий хліб (з невеликою вагою) або 5-міліметровий долив (з великою вагою).

Він порівнює яблука з апельсинами.
В одному реченні він говорить, що хліб має 2-2,7 ккал на грам, а в наступному реченні згадує фрукти та овочі з 0,2-0,5 ккал на грам.
А потім він рекомендує шинку як 5-міліметрову начинку з також 2 ккал на грам.
А скільки грамів - 5 мм шару шинки порівняно з хлібом. - Начинка, мабуть, повинна мати набагато більше калорій, ніж сам хліб!

Член з 7 грудня 2005 р
594 дописів (ø 0,11/день)

Член з 20 січня 2004 р
3924 повідомлення (ø0.64/день)

це цікава тема.
Я також люблю цільнозерновий хліб різних видів
сорти.
Час від часу я з’їдаю білий хліб, мушу
але тоді воно буде чітким, так що ні
15.08.

Коли я думаю про це, я згадую це
Завжди говорили, що сама піца не товстить,
що товстіє - це квитанції.
У деяких дієтах можна було навіть отримати піцу
їсти, але без доліва (це теж дурне).
Кажуть також, що макарони самі по собі не товсті
Що може зробити вас товстим - це калорії-
містять соуси, які часто їдять разом з ними.

А тепер цей професор каже, що не слід їсти хліб прямо
їжте, з начинками це зробить його менш жирним.

А ще є також сепараційна їжа, як і я
білий, на хлібі не повинно бути білків-
Робити суттєві речі. Або, чи не так?.

Це мене трохи бентежить.

Член з 09.09.2003
6075 повідомлень (ø 0,97/день)

Пера, що \ "дозволено \" в дієтах, а що ні, як правило, не має фактичного підґрунтя (див. Glyx або комбінування їжі). Йдеться лише про надання людям деяких правил, щоб вони відчували, що роблять щось важливе для себе. Тож вам не потрібно нічого цьому давати.

Макарони м’якші за хліб і містять більше води, якщо я не помиляюся. Це їх швидше насичує. Отже, насправді залишається лише висновок, що лише хліб має занадто великий бум для того, щоб з’їсти достатньо чистого хліба.

Хайнци, нежирна шинка має близько 1 ккал/г, певні види сиру та нежирний кварк також знаходяться в цьому діапазоні. Тож він там собі не суперечить!

Член з 08/11/2004
75 повідомлень (ø0.01/день)

@ Meckifrau IIIIIIIIIIICH дуже любить їсти хліб прямо. варення ! так смачно. Свіже з пекарні - немає нічого кращого!

міг щоразу забути мене там і справді вдарити
Звичайно, я залишу це через кілька дисків - але лише з дисципліни!

Член з 14.07.2005
5918 внесків (ø1.05/день)

@Meckifrau: Так, тут я теж люблю їсти хліб прямо. Щоразу, коли я купую свіжий багет у Франції, додому дістається лише половина мішка
Ми також їмо багато хліба з різними начинками (зазвичай товстими скибочками хліба досить тонко) і як супровід до багатьох страв. У мене відчуття, що без кількох «хлібних одиниць» на день я просто не був би ситим. І це просто райський смак - я не знаю нічого, що пахне більш спокусливо, ніж свіжий хліб (бажано домашній).

Член з 08/11/2004
75 повідомлень (ø0.01/день)

Член з 24 лютого 2005 р
114 повідомлень (ø0.02/день)

Знову до статті.
Мені це теж цікаво, але я вважаю вказівку на 300-400г хліба трохи великою. Якщо я з’їду 3 скибочки цільнозернового хліба (близько 200 г для мене), я переповнився папером і там нічого не потрапляє. Гаразд, на ньому також є покриття, але не в тій пропорції, як писав професор у статті. Врешті-решт, залишається лише факт, що занадто велике споживання енергії неминуче призводить до збільшення, але це вже було згадано.

У коментарях під статтею я знайшов одне твердження особливо влучне. Школярка написала, що їй не обійтися без хліба, бо на перервах у школі не було часу їсти особливі речі. Я можу асоціюватись лише з собою. З тих пір, як я був у вечірньому тренажерному залі, я як ніколи любив свої бутерброди.
Поживна, ситна і смачна. Краще не може бути.

Член з 23 вересня 2005 р
12 повідомлень (ø0/день)

питання (на жаль, я абсолютно не фахівець з питань харчування, просто постарайтеся звернути увагу на збалансовану дієту): чому хліб сам по собі робить вас товстим, а з додаванням топінгу (який також може містити жир і калорій) менше?
Я думаю, що свіжий хліб є абсолютно смачним, бажано лише з вершковим маслом/маргарином. Це добре зараз, чи це досить погано? Я знаю, що загальних відповідей на ці запитання немає, але я не розумію, чому мої три скибочки хліба повинні зробити мене товщі, ніж хліб із травою кварку.
Цитата та відповіді

Член з 04 ​​січня 2006 р
1689 дописів (ø0,31/день)

абсолютно зайве інтерв’ю професора. поверхневий і неточний.
Все залежить від загального енергетичного балансу, а не від ізольованого прийому їжі. все це протягом більш тривалого періоду часу.
крім того, їжа полягає не лише в постачанні енергії та підтримці життя, а й у смаці та задоволенні.
психологічний ефект вживання в їжу хліба, який теплий із духовки, безумовно, можна оцінити як позитивний і, отже, позитивний для здоров'я.

Член з 23 вересня 2005 р
12 повідомлень (ø0/день)

спасибі секвенсор красиво підсумований. Я вже навіть не думаю про це. ні до чого не веде. воліють купувати теплий хліб у пекарні по дорозі додому. * лизати *
Цитата та відповіді

Член з 31 жовтня 2004 р
1293 дописів (ø0,22/день)

гарне рішення. а оскільки тут немає належних пекарів, я приготую свою закваску.
-немає нічого, як свіжий шматок хліба.

Член з 7 грудня 2005 р
594 дописів (ø 0,11/день)

Член з 09.09.2003
6075 повідомлень (ø 0,97/день)

професор з невимовним іменем називає Glyx та пов'язані з ним пояснення \ "богей \", про що він нічого не думає - не дивно, адже він знає про харчування! Єдине пояснення - у вашому останньому параграфі, і саме це він дає.

Член з 02.02.2005
270 повідомлень (ø0.05/день)

Я просто хочу сказати, скільки хліба я з’їдаю так. Тому що тут деякі думають, що ти не можеш зробити так багато. Це так, що я можу, наприклад, з’їсти відразу чотири свіжих булочки з хлібобулочних виробів (одразу після обіду!). Або половину білого хліба. На даний момент майже кожен день. І коли я печу себе, я завжди їв хліб наполовину, як тільки він не був занадто гарячим. Тому я вже не печу свій хліб.
Я віддаю перевагу хлібу прямому. Не має проблем з моєю вагою. І я навряд чи займаюся яким-небудь видом спорту. І все-таки я не хочу сказати, що спосіб їжі - це нормально! (Збалансована дієта, яка охоплює всі важливі речовини, не може бути покрита хлібом.)

Я хочу сказати, що це, безумовно, залежить від загальної рівноваги, як це вже говорили Марк та деякі інші. Але яким є загальний баланс для кожної людини, важко визначити. Орієнтовні значення споживання калорій - це лише "орієнтири".

Член з 08/11/2004
75 повідомлень (ø0.01/день)

Тепер мені доведеться це ще раз коментувати.
Я справді їм багато хліба (як уже було написано), який легко може бути 300гр і більше на день.
Це просто практично. Коли я відчуваю стрес і не можу їсти, я біжу в пекарню між двома зустрічами і купую собі шматок хліба (зазвичай це 400 або 500 г цільнозернового хліба). Тому я продовжую щось ламати між ними. Це наповнить вас і, як уже згадувалося, практично. І ого-го. іноді це проходить, не знаючи цього.

А Мекіфрау, так, справді чистий! ні сиру, ні м’яса, просто хліб . я ще раз скажу яммі

не кажіть, що це корисно, але все одно смачно.
Я вже писав в іншій темі, що зізнаюся, що я їжу БАГАТО вуглеводів, але вони мені просто потрібні, інакше я стану неприємним.

Член з 7 грудня 2005 р
594 дописів (ø 0,11/день)

Член з 20 січня 2004 р
3924 повідомлення (ø0.64/день)

питання, чи є у вас проблеми з вагою?

Я також дуже люблю їсти хліб, іноді навчаю
Я думаю, це важливо з точки зору ваги.
Потім знову навпаки.
Все зводиться до загальної кількості калорій-
номер, без сумніву.

Хліб однозначно корисніший, ніж, наприклад, торт,
Чіпси, жирна піца тощо.

Бажаю добре провести час.

Член з 08/11/2004
75 повідомлень (ø0.01/день)

Ні, я не маю жодних проблем із вагою. Як вже було сказано, мені просто потрібні вуглеводи. Думаю, ти можеш найкраще сказати, що корисно для тебе, що потрібно твого організму. Якщо я вживаю менше вуглеводів, моя голова дзижчить, кульгає і дратівлива. Я часто їжу багато хліба прямо. Але також деякі фрукти та овочі щодня.

Цілком може бути так, що інші люди їдять хліб - але мені потрібна ця енергія. Наприклад, моя подруга каже, що вона \ "може \" не їсти більше 2 шматочків хліба на день, інакше в кінці тижня ваги легко покажуть на 2 кг більше. Це може бути добре, бо вона просто має інший опік, ніж я.

Член з 17 січня 2002 р
1960 повідомлень (ø0.28/день)

Роками я ходжу без яловичини, тому що у нас ОФЗ, я не їжу птицю, тому що я поволі огиджуюся до м’яса, риба теж якось забруднена, одна товстить, інша нудить. що ще нам їсти?.
Вирішивши, я буду їсти яловичину, коли знаю, звідки вона, їстиму птицю, коли знаю, звідки вона. тощо тощо.

І. Я не дозволю тобі взяти мій ХЛЕБ. і, звичайно, не з тих пір, як я сам випікаю свій хліб і більше пекар не заробляє на мені нічого.

Отже, я закінчив. (До речі, я щойно закінчив чудовий маленький хліб із кунжутом із закваски. А зараз я виріжу товсту скибочку і з’їм без нічого . До речі, це смачно І ЗДОРОВО)