Speak Out Чи є хороша і погана музика
Висловлюватися
Є хороша і погана музика?
Наскільки музику - незалежно від особистого смаку - можна оцінити як "хорошу" та "погану"? Який сенс узагалі? Чи можуть музичні критики обдурити своїм досвідом чи естетичним судженням? Нам цікаво, що ви скажете з цього приводу. Як швидкісний уклін.

Від Фелікса Баарса
Є хороша і погана музика?
Так, питання в заголовку вражаюче просте. Але, як ви вже бачили у вступі, він насправді служить лише підбурювачем, як гачок для всіх набагато цікавіших, більш глибоких подальших питань. Ми хотіли б передати вам м’яч у цьому епізоді нашого розділу «Говори».
Ми були б дуже раді, якщо б Ви відповіли на одне з питань або якщо Ви вибрали власний напрямок для Вашого внеску у полі для коментарів ↓ нижче. Але зараз, перш за все, посилання на статтю, пов’язану з темою - там ми припускали, що ми висипаємо глузування та глузування над різними музичними відео:
Ти повернешся знову? Тоді ми хотіли б задати наступні запитання: Що є основою такого глузування? Ми просто натрапляємо на відчинені двері? Де, можливо, існуюча червона лінія до зарозумілості перетнута?
У будь-якому випадку, я знаю лише суб’єктивно забарвлені відповіді на такі запитання. Хіба музику не можна вітати, якщо вона подобається лише одній людині? Перш ніж роздумувати про свою голову, я сподіваюся, що у вас є принаймні кілька пропозицій для обговорення з одного з багатьох можливих ракурсів на цю тему.
Ще раз дуже наївно: чи є хороша і погана музика? Висловлюватися!
Іншим читачам подобається
до "Говори: Чи є хороша і погана музика?"
Марсель Шиндлер 8 жовтня 2013 р. 11:54 ранку Відповіді
В основному музика хороша. Музика вже об’єднувала наших предків біля багаття і сприяла почуттю спільності в клані.
І це схоже і сьогодні. Зазвичай металістів можна впізнати за традиційними довгошерстими головними уборами, рейверів - за протигазами, а хіп-хоперів - за занадто великими штанами.
Кожен клан має "свою" музику.
Я вважаю, що будь-яка музика принаймні цікава, і я даю шанс кожному жанру. Але тут це як їжа, комусь подобається, іншим здається, що це дурне.
Звичайно, я віддаю перевагу певним речам: дабстеп, транс, хардкор, класику та рок, але я також віддаю перевагу піці, ніж червонокачанній капусті, наприклад
fredy 18 серпня 2016 р. 12:17 вечора Відповісти
Точно моя думка
audiobus 8 жовтня 2013 р. 12:10. Відповіді
Я люблю порівнювати музику з автомобілями. Якщо він добре побудований, ви можете їздити так далеко по всьому світу і отримувати задоволення у Fiat Uno, як і у Ferrari. Але просто тому, що щось має 4 колеса і кермо, це далеко не автомобіль, і навіть найжорсткіший автомобільний наркоман в якийсь момент здасться, якщо основні речі в конструкції "машини" просто не в порядку, тобто візок тягне вкрай ліворуч, крізь дах іде дощ, гальма не працюють, а місця водія немає. ТОГДА ви точно можете сказати, ЩО це погана "машина", і це те саме для мене з музикою. Співак не б'є по нотах, зразки міді звучать як клавіатура Casio 80-х років і т. П. Просто тому, що вона має такт, це далеко не хороша музика.
Skellington 08 жовтня 2013 р. 13:00 відповідей
Дуже добре! Абсолютно згоден з вами. "Погана" музика менше, але погано зроблена музика - це точно. Навіть багато;-)
Mex 08 жовтня 2013 р. 15:22 Відповіді
Музичний носій не можна віднести до поганих досягнень.
Чи можемо ми оцінювати культурні звички слухання як добрі чи погані, тому що, наприклад, арабська або азіатська тональна шкала нам здаються "дивними"? ?
Наприклад, де буде сучасна кіномузика без східних, азіатських та екзотичних впливів? ?
Тож питання полягає швидше у тому, чи є погані та хороші пісні, і ви, швидше за все, вирішите, чи просто вам щось не подобається, чи ви насправді вважаєте, що це погано (дерьмово) !?
Так, є такі пісні, хороші і погані, м.М. відповідно до обох, а також, крім особистого смаку чи музичного попереднього навантаження та звичок прослуховування.
Я думаю, що в принципі ви знайдете будь-яку пісню поганою, яка повністю позбавлена будь-якого впізнаваного таланту або викликає будь-які емоції, навіть негативні.
Я думаю, що "неемоційна нікчемність" є важливим ідентифікатором визначення поганої пісні, що перевищує власний смак.
Однак важче і цікавіше визначити, чому ми вважаємо, що пісні хороші поза нашим власним відбитком ?
Я думаю, що особисті уподобання набагато важливіші, щоб оцінити пісню (чужу жанру) як добру.
Будь то музичне мистецьке твердження, перевага жорстким або м’яким звукам, швидкий або помірний темп, Діес і Єнус тощо.
Найпростіше визначення поняття "добро" насправді було б викладено дуже просто, тому що пісня говорить нам !
На мою суто особисту думку, я вважаю пісні поганими, коли вони не викликають у мене ніяких емоцій, і це явна різниця для мене, щоб судити, чи мені просто не подобається робота, - бо це просто не моя річ чи просто насправді погано, бо в пісні бракує навіть найменшої претензії на музикальність і претензії.
Ібномат 8 жовтня 2013 р. 23:27 Відповіді
Хороша музика йде від серця, погана - ні.
Skellington 18 серпня 2016 р. 12:08 вечора відповідає
Дуже добре! Тепер питання лише в тому, хто може або хоче судити це:)
Мат 09 жовтня 2013 р. 11:22 ранку Відповіді
Так, Мекс, "беземоційна нікчемність" - це, безумовно, риса. Їх тони.
Я слухаю (а іноді і роблю) музику понад 35 років.
І знайдіть музику, випущену після масового розповсюдження зламаного програмного забезпечення для секвенсорів, що стає все більш втомлюючим, безглуздим і навіть нестерпним.
І те, і інше: поганий вміст і мертве виробництво.
Це мене навіть турбує:), бо це, здається, стирає емоції споживачів .
Mex 09 жовтня 2013 р. 13:36 Відповісти
Я можу зрозуміти вашу стурбованість і поділитися цим аспектом.
На мою думку, питання, що викликають занепокоєння, особливо технологічні аспекти, які надмірно використовуються, а музика по суті як вираз емоційних висловлень все більше замінюється технічними хитрощами (і недоречністю).
Це означає, що мені сумно, коли багато продюсерів переносять свою увагу в першій лінії на технічні пристосування (і ще один модуль, і ще один подрібнювач звуку тощо), а отже, таку музичну суть, як повідомлення, емоції, динаміка Втрачаючи з виду душу тощо своєї музики та пісень, майже лише опинилися неживими та нелюбими (але якомога голоснішими) на записі.
На мій погляд, це часто результат і наслідок, коли виробники самі стають інструментами своїх програм та інструментів - а не навпаки, як повинно бути.
Будь-який Томас, 9 жовтня 2013, 14:48
Мат 09 жовтня 2013 р. 15:33 Відповіді
Правильно, добре/погано майже завжди є суб’єктивним. Тож точно є погана музика.:)
Це, безумовно, також питання Zeitgeist.
Я хочу обережно вставити термін "висота створення":
За допомогою четвертого басового барабана або біту DnB ви можете транспортувати майже все, але емоційний спектр залишається вузьким.
Нанизування інших заздалегідь зроблених петель, які автоматично синхронізуються, насправді не свідчить про введення почуття. (усі ІМХО)
Зараз, звичайно, узагальнення. Виняток доводить правило.
Поточне музичне (та інше) надмірне стимулювання призводить до (емоційного) оніміння. І я думаю, що це погано;)
Але про це можна писати цілі романи. [Що, мабуть, було задумано провокаційно деламаром:)]
Будь-який Томас 09 жовтня 2013 р. 17:12
Ваш висновок, що через це, безумовно, є погана музика (з моєї точки зору, мабуть, також;-) або що вона є. Поки що немає об'єктивних критеріїв доброго і поганого (крім технічно-технічної точки зору, де одна з них в основному відповідає), насправді не існує ні тієї, ні іншої, якщо ми хочемо тут трохи філософствувати.:-) І так, ви можете про це Писати романи та сперечатися про них тощо. Деламар хоче підняти трохи поляризаційні теми, щоб викликати дискусії.:-)
Скеллінгтон, 18 серпня 2016 р. 12:45 вечора
Я з вами згідний у питанні "висоти творіння". Якщо у вашому репертуарі не так багато будівельних блоків, ви можете висловлювати менше. Це насправді цілком логічно.
Проте впродовж десятиліть можна спостерігати поступове зменшення музичного та текстового словника основної поп-музики - якою б актуальною вона не була.
У цьому контексті слід зазначити класичну прогресію акордів 1-5-6-4, яка, здається, є основою кожної другої пісні (якщо пісня в сьогоднішньому хітовому радіо взагалі має 4 акорди). Така річ є свідченням широкого культурного зубожіння.
звук та музика 18 серпня 2016 р., 10:44. Відповісти
Звичайно, є хороша і погана музика:
Добре = Вудсток !
Погано = Девід Гетта на EM 2016.
Але жартую в сторону.
Без поганої музики не було б хорошої музики, і ми не змогли б її оцінити.
Тож емпірично має бути погана музика, і якщо чесно, вам потрібно лише увімкнути радіо, щоб розвіяти будь-які сумніви щодо неї !
Я скажу Шнаттерінхен Ріанна і "кляп, кляп, кляп, кляп".
Alex B з D 18 серпня 2016 16:05 відповідає
Для мене не має значення, скільки акордів має пісня, до якого жанру вона належить (ну, не зовсім;-) Якщо вона мене якось підхопить, здивує, зачепить, надихне чи розсмішить, то це хороша музика для мене. Погана музика дратує мене, не чіпає або розлючує. Це може бути добре зроблено ремеслом, але часто здається мені занадто мозковим або занадто теоретичним, а душі бракує. Те саме стосується, якщо щось звучить як бажане, а не вміле або як імітоване адже лише одна пісня в цьому стилі на даний час успішна.
Розкажіть нам свою думку!
Скажи: Як ти потрапив у музику?
Скажіть: Чого для вас коштує хороше музичне обладнання?
Скажіть собі: Ага - досвід музики та музикування