Продовольча політика Недобре свідчення для Клокнера
21 серпня 2020 - 17:29
Німецька політика в галузі харчування недостатньо робить для здорової та стійкої їжі - принаймні це те, що критикують вчені, які радять міністра Клёкнера. Дослідники закликають до комплексних контрзаходів. Від Оди Ламбрехта.

Коментарі
Місіс Нестле - лобіст
Чому пані Клокнер насправді не слухає вчених?
Корона дуже чітко показує, що це не неправильно.
В принципі, до їхніх посад належать досвід, а не галузь.
Добробут тварин для сільськогосподарських тварин І нездорова їжа
з податками, які сплачуються медичним страховим компаніям.
Ми - самовизначені істоти, яким не потрібен патерналізм. Ми повинні сприяти добробуту тварин і правильно харчуватися.
Нам було б простіше, якби жодна упаковка для продуктів тваринного походження не дозволяла показувати ідеальну картину світу, якби всередині не було ідеального світу. Тож якщо упаковки продуктів для продуктів тваринного походження - як і пачки сигарет - повинні були показати грубу реальність у тваринництві.
За нездорову їжу, якою подобається насолоджуватися багатьом із нас, було б справедливо, якби ми заплатили додатковий внесок, який потім перерахували до системи охорони здоров’я. У нас вже є цент за упаковку, податок на алкоголь і тютюн, ще один податок, це нам не зашкодить. Але охорона здоров’я страждає від наслідків нездорової дієти, яку ми так любимо.
харчування?
Це їжа, яку змушені їсти багато людей. Вірніше, хімічна промисловість, яка забруднює нашу їжу пестицидами та антибіотиками ?
Ціна гаряча, скупість чудова
або бідність велика .
Це правда . Я думаю, що члени Бундестагу харчуються органічною їжею, а також дзвонар, тому що вони точно знають, як робиться і з чого робиться наша їжа або те, що продається як така. Наслідки - 50% людей із зайвою вагою, посилення алергії на все і все, стійкість до антибіотиків. Забруднені підземні води. Медузи з тваринництва, які навряд чи можна передати словами, тому що такі жорстокі. Комахи та загибель тварин - це руйнування біорізноманіття, яке майже не залишає того, що робить світ таким унікальним та цінним. За це відповідає Глокнер. Це вже час, коли вона пішла. Ми їмо органічне, а моя дружина працює над тим, щоб уникати органічного м’яса .
@ 19:00 з ніколи більше spd
Я рідко був настільки чітким щодо вашої думки, як при оцінці компетентності та інтересів пані Клокнер.
Занадто мало?
Було б правильно: нічого, що могло б завдати шкоди харчовій промисловості. Навіть після свого політичного провалу пані Клокнер хотіла б отримати відповідну роботу. Ви можете швидко знищити це шляхом необдуманих дій.
Вище оподаткування .
. (продукти тваринного походження) може бути не правильним підходом. Якщо ціна має мати вирішальне значення, тоді вона повинна принести користь виробникам та робітникам. Податки знову призводять до субсидій (як і раніше) для фабричного фермерського господарства/великих ферм.
Місцеві продукти потрібно висувати на перший план більш помітним чином. Не може бути так, що мені доводиться шукати німецькі помідори віком серед приблизно 10 сортів (з усього світу). Нам слід відійти від зневаження так званих «тих, що роблять щастя», щодо позиції «суміш це робить». Діти отримують дивовижне задоволення від сирої їжі, якщо їм не повністю заборонено робити «шкідливі» речі. Окрім того, нові гуру, що створюють душі, не повинні постійно поширювати мудрість. Натомість слід дорожити та насолоджуватися їжею як подарунком.
Зрештою, сімейний дохід зовсім не повинен означати економію на харчуванні. (див. оренду жахів тощо)
Панове щось забувають
"Дослідники рекомендують, наприклад, скасувати знижену ставку ПДВ на продукти тваринного походження. Тому що споживання м'яса та інших продуктів тваринного походження має бути зменшено. Ось чому Рада закликає зменшити ПДВ для фруктів, овочів та бобових".
Ми зробимо на один дорожчий, а фрукти та овочі дешевші, тоді перейдемо на органічні, а цвітна капуста коштуватиме вдвічі дорожче;-).
Досить розумний спосіб наповнити державний гаманець ціною, але людям потрібен білок, я чув.
А імпульси особливо корисні для травлення, особливо для людей похилого віку;-).
Вони вже нікуди не можуть їхати, це підходить.
Зрозуміло, що заможніший середній клас може дозволити собі органічне.
Що ми робимо з нижчою половиною людей ?.
Будь ласка, вкажіть перед виборами або напишіть у виборчому маніфесті, щоб усі знали, чого очікувати.
21 серпня 2020 року о 19:00 з ніколи більше не прийшов
Цитата: В принципі до їхніх посад належать досвід, а не галузь.
Пані Клокнер в основному вивчала аграрну політику. Тож вона фахівець.
Це вам може стати в нагоді.
МОЗ: Лікарі і все буде добре.
Міністерство сільського господарства: Аграрний фахівець і все буде [? ]
21 серпня 2020 року о 19:16 маленьким водієм
Цитата: Зрозуміло, що заможніший середній клас може дозволити собі органічне.
Хіба це вже не сьогодні?
Цитата: Що ми робимо з нижчою половиною людей ?.
Чи повинні вони їсти дешево, але нездорово?
Що ти їси - це ти. що?
Насправді міністр мав би чудовий шанс представити німецьку політику, сільське господарство, харчову промисловість та німецький експорт якості, а отже, і її саму. Ми рідко переживали стільки поломок, скандалів і, насамперед, втрачених можливостей, як за останні роки. Від скандалів з яйцями, курками та свинями, до виходу з ладу корони, забруднених підземних вод, антибіотиків, неналежного маркування, жахливих перевезень тварин до неодноразової поступки промисловості та асоціаціям фермерів
Вона втратила чудову можливість гарантувати людям доступну, здорову дієту. Більше ніж коли-небудь ви повинні боятися того, що ви їсте, це навряд чи можна контролювати.
Відповідно до обсягу торгів,
Імпорт м’яса ЄС з Бразилії посів третє місце серед експортованого звідти м’яса. Тоді є соєва та пальмова олія для десятків тисяч квадратних кілометрів тропічних лісів, які щороку очищаються. За даними ЄС, 7% вмісту дизельного палива має надходити з відновлюваної сировини, саме тому тропічний ліс також очищується. Проблема є настільки всеохоплюючою та охоплюючою, наскільки її можна прив’язати до помідорів або будь-якого майбутнього жінки-міністра. Більш жорсткі темпи відмови від споживання та збереження ресурсів настануть рано чи пізно. В ідеалі перед перекидними точками тропічних лісів.
У нас проблеми.
"Такі негативні екологічні ефекти, яких можна уникнути", такі як зниження біорізноманіття та шкідливі для клімату викиди парникових газів, відбуваються у всьому ланцюжку харчової вартості - від сільського господарства до переробки до роздрібної торгівлі, - йдеться далі в статті ".
У нас ще багато сіл, щоб прогнати свиню?
Корона визначає повсякденне життя у всьому світі (справедливо), кліматичні активісти засуджують БР, чи її кліматична політика, хоча такі країни, як Китай, США, Індія та інші спричиняють багаторазові викиди (до яких ви, звичайно, не наважуєтесь), мільйони людей голодують, діти гинуть від недоїдання На Близькому Сході тисячі людей гинуть у війні, і ми обговорюємо "негативні екологічні ефекти, які можна уникнути, такі як зниження біорізноманітності тощо. Продукти харчування. І тоді, звичайно, - щоб знову позбутися" некомпетентного "міністра. Я думаю, у нас повинні бути інші пріоритети Обговоріть цю тему з людьми в районах посухи?
На жаль, органічне не завжди
стійкий і, мабуть, не завжди набагато кращий для добробуту тварин. Межі пестицидів також точно такі ж, як і для звичайних продуктів харчування.
Тільки органічні продукти таких організацій, як Demeter, - це приблизно те, що споживачі уявляють собі органічними. Але не кожен може собі це дозволити.
Оскільки органічне також має бути дешевим, тобто вам доведеться скоротити виробництво та утримання, якщо воно хоче вижити в оптовій торгівлі, органічне дійсно не є найкращим вибором
@ 19:00 з ніколи більше spd
// Чому пані Клокнер насправді не слухає вчених?
Корона дуже чітко показує, що це не неправильно.
В принципі, досвід, а не відповідність галузі також є частиною вашого посту.
Приналежність до галузі не повинна мати абсолютно жодного місця в політиці. Але це правильно, пані Клокнер має особливий талант дратувати екологічно свідомих споживачів.
@ Маленький водій 19:16
"Зрозуміло, що заможніший середній клас може дозволити собі органічне.
Що ми робимо з нижчою половиною людей? "
У мене є пропозиція: просто прочитайте статтю до кінця! Є пропозиції щодо того, що можна зробити, щоб менш забезпечені також могли дозволити собі здорову їжу.
19:18 від falsa demonstratio @ 19:00 від nie spd
// Міністерство сільського господарства: Аграрний фахівець і все буде [? ] //
Як з Йозефом Аккерманом? Він також був експертом (вивчав економіку та соціальні (!) Науки).
21 серпня 2020 року о 19:26 від Falsa demonstratio
"Чи повинні вони їсти дешево, але нездорово?"
Вони їдять те, що можуть собі дозволити, або в чому питання, звичайна їжа також повинна бути хорошою відповідно до стандарту. Питання лише в тому, хто це перевіряє, тому також повинна бути хороша їжа у формі 2-3, але там потрібно встановити високу ціну.
Або я щось помилився.
Я міг би написати речення зараз, але це було б сердито;-), і я знову побачив би червоний.
@ о 19:18 від falsa demonstratio
Очевидно, що вона не вивчала цю тему з необхідною послідовністю. Інакше вона знала б і розуміла, що «звичайний бізнес» більше не працює. Тепер, коли я переглянув Вікіпедію, маю сказати, що вона навіть нічого не зрозуміла в жодному з обраних напрямів навчання. Звичайно, потрібна також певна схильність.
І пані Клокнер, очевидно, цього сумує навіть без її лобістської роботи.
Чи то.
Люди в Бейруті також мають справу з цією дуже важливою проблемою?
@ 19:43 від DrBeyer @wenigfahrer 19:16
// Є пропозиції щодо того, що можна зробити, щоб менш забезпечені могли також дозволити собі здорову дієту.
Однак ці пропозиції також повільно демонструють ознаки старіння. Поки "органічне" не стане значно дорожчим за звичайну їжу, я, мабуть, вкусив веган.
19:34 від діда Клауса
У нас ще багато сіл, щоб прогнати свиню?
Корона визначає повсякденне життя у всьому світі (справедливо), кліматичні активісти засуджують БР через його кліматичну політику, хоча такі країни, як Китай [. ] Мільйони людей голодують, діти вмирають від недоїдання, тисячі людей гинуть на війні на Близькому Сході
На мій погляд, багато речей пов’язані між собою. І термін "соціальна харчова промисловість" повинен також включати справедливі фінансові та соціальні стандарти для виробників у країнах, що розвиваються.
. ми обговорюємо "негативні екологічні ефекти, яких можна уникнути, такі як зменшення біорізноманітності тощо.
Наскільки мені відомо, у Китаї фруктові дерева тощо запилюються руками людини. Я дуже рада, що справжні бджоли тощо все ще роблять це у моєму саду.
Деякі однозначно хочуть вирішувати різні проблеми одночасно. Але завжди є щось важливіше для тих чи інших.
@ Анна-Елізабет 19:56
"Але ці пропозиції також повільно демонструють ознаки старіння".
Є твердження, які навіть після повторення не стають правдивішими. І є пропозиції, які все ще корисні навіть при ознаках старіння. Нарешті їх просто слід дотримуватися. Чому вченим слід висувати нові пропозиції, коли вони є, коли вже є хороші пропозиції?
Окрім цього, вони запропонували кілька нових пропозицій.
"Поки" органічне "не стане значно дорожчим за звичайну їжу, я, мабуть, вкусив веган".
Це може бути. Справа не лише в органічному, але й у тому, що „корисно для кожного споживача”. Теоретично це також працює звичайно.
21 серпня 2020 року о 19:50 з ніколи більше
Цитата: Звичайно, потрібна також певна схильність.
І пані Клокнер, очевидно, цього сумує навіть без її лобістської роботи.
Я абсолютно з вами згоден.
Я лише захищаюся від неодноразової безглуздої вимоги, згідно з якою федеральний міністр охорони здоров’я повинен бути абсолютно лікарем (міністр оборони - професійний солдат, міністр економіки в барі, міністр інтеграції - біженець).
21 серпня 2020 року о 19:43 від DrBeyer
"У мене є пропозиція: просто прочитайте статтю до кінця! Є пропозиції щодо того, що можна зробити, щоб менш забезпечені могли також дозволити собі здорову їжу".
Я насправді завжди це роблю, але я знову читаю кінець, що там слід сказати, що, за вашими словами, менш забезпечені також можуть собі це дозволити ?.
Якщо я, як пенсіонерка, ходжу безкоштовно до денного центру, коли є манна каша з вишнями, то із задоволенням;-).
Але я не лікар.
21 серпня 2020 року о 19:46 Анна-Елізабет
Цитата: Як з Йозефом Аккерманом? Він також був експертом (вивчав економіку та соціальні (!) Науки).
Федеральним міністром не було.
Може десь державний міністр?
Проблема "правильного харчування" .
. насправді не нова. Я пам’ятаю, що навіть дуже злісний пан Сарразін написав про це кілька дуже хороших рядків - і це було майже десять років тому. На жаль, факт, що багато господинь так і не навчилися правильно готувати, а потім завжди залежать від дорогих готових страв (супу в пакетиках, консервів тощо). Це дуже напружує домашній бюджет та нерви. Хороші уроки кулінарії для дівчаток та хлопців могли б допомогти, але це дало б плоди лише через кілька років. У той же час домогосподарства слід навчатись (мати справу з грошима, банками, торгівлею та страхуванням). Б'юся об заклад, що таким чином можна уникнути багатьох страждань - але політично це може бути зовсім не бажаним ?
@ 20:08 falsa demonstratio
// Федеральний міністр не був цим. //
Правильно. Я просто хотів сказати, що навчання не гарантує, що хтось хоча б добре виконає роботу з відповідного предмету.
Я довіряв тобі побачити мою мету.
// Може, десь державний міністр? //
Очевидно, я вас завищив. Моя помилка.
@ 20:05 DrBeyer @ Anna-Elisabeth 19:56
// "Але ці пропозиції також повільно демонструють ознаки старіння".
Є твердження, які не стають правдивішими навіть при великій кількості повторень.
Правильно. Мені особисто не відомо про збільшення "справжнього".
// І є пропозиції, які все ще є хорошими навіть із ознаками віку. //
Хто це заперечує?
// Їх просто слід дотримуватися нарешті. //
// Йдеться не лише про органічне, але й про „здорове для кожного споживача“. Теоретично це також працює звичайно.
Так, теоретично. Практично також із пані Клокнер?