Як закріпити радіатор понад 40 кг на порожнистій стіні з гіпсокартону

Детальне запитання

Запитання, задане 29.05.2016 Северіном

радіатор

Неможливо дізнатись, що знаходиться в моїй гіпсокартонній стіні. (BA10? BA13? Нічого?) Вага мого ніжного радіатора (Airélec Perfecto 1500 Вт, придбаний у Леруа Мерліна) ніде не вказувала, але, здається, він перевищує 40 кг.

8 відповідей експертів

Відповідь надіслана 29.05.2016 анонімним

Привіт і дякую = 12 листів, чому позбавляти себе ?

ніхто не знайшов цю відповідь корисною

Коментар розміщений 29.05.2016 Anonymous

Привіт Флоріан Б.,
Спасибі за ваш відгук.
Я вже читав план збірки, але вага радіатора там не вказаний. Я зважив його, і думаю, що можу сказати, що воно становить від 40 до 60 кг, але я насправді не знаю. Звідси моя стурбованість, бо моя стіна порожня.
Якщо я не помиляюся, моллі-анкери - це анкери розширення, і з того, що я бачив у своєму дослідженні, вони можуть підтримувати до 50 кг. Але якщо мій радіатор 60 кг і навіть більше, я розіб’ю свою стіну.
У цьому відео Леруа Мерліна: http://www.leroymerlin.fr/v3/p/tous-les-contenus/commen.
пояснюється (в хвилину 4:00, що "розширення та фіксуючі анкери" можуть допустити до 80 кг і що вони призначені як для суцільних, так і для порожніх стін.
Як ви думаєте, чи можу я довіряти цій інформації, не турбуючись про те, що у мене зірвано гіпсокартон? ?
Дякую заздалегідь Флоріан Б.

Коментар опублікований 29.05.2016 від Banzaï

Доброго вечора
Щиколотка Моллі чи ні, це гіпс поступиться. або колись поступиться, коли хтось спирається на .
Особисто я б шукав стійки (як правило, кожні 60 см) за допомогою металошукача і фіксував би їх, якщо центральна відстань не є верхньою, щоб пройти через металеву або дерев'яну задню пластину.
сердечно

Коментар розміщений 29.05.2016 Anonymous

Добрий вечір jackÿ rbt,
Спасибі за вашу відповідь.
Я це добре беру до уваги, і, дуже боячись зламати все, я спробую з’ясувати, де знаходяться стійки, сподіваючись, що їх розташування відповідає тому, де повинен бути мій радіатор.
Що стосується задньої пластини, я хотів би її уникати, оскільки це додасть глибини радіатору.
Щиро дякую за ці дорогоцінні поради, бо навіть якщо я люблю майструвати та вчитися, я новачок і регулярно стикаюся з питаннями !
Надобраніч !

Коментар розміщений 29.05.2016 анонімним

Здравствуйте
Також дотримувався порад jackÿ rbt
Звичайно, ви також можете поставити кілька опорних точок особисто
У мене є дубовий капюшон вагою понад 150 кг на BA13 з 6 моллі-пробками
і він тримається протягом 10 років, тому радіатор 80 кг - це лише пір’я

Коментар розміщений 29.05.2016 Anonymous

Вау! 150 кг на BA13 з 6 моллі кілочками ? я перебуваю під враженням !
Я насправді думав використовувати 6 опорних точок, оскільки у мене є 6 місць на кріпленні мого радіатора.
Дякую за відповіді, я відчуваю підтримку в моєму майстерні майстра-підмайстра:-)

Відповідь надіслана 30.05.2016 EXPERT CONSTRUCTION

Здравствуйте
Ви впевнені в тому, що говорите.
Найкращий спосіб перевірити - зважитись на вазі самостійно, а потім із радіатором;
для порівняння, ви будете мати вагу свого радіатора
У будь-якому випадку перевірте упаковку, бо потрібно вказати вагу
сердечно

ніхто не знайшов цю відповідь корисною

Коментар розміщений 30.05.2016 Anonymous

Здравствуйте,
Дякуємо за ваші поради. Справді, мені здавалося, що це обов’язкова згадка, але я кілька разів вивчав упаковку, а також інструкції та листівку препарату Леруа Мерліна, але нічого.
Я також хотів спробувати метод, який ви мені радите, з вагою, але радіатор для мене занадто важкий. Я попрошу когось більше, ніж я:-)
знову дякую !

Коментар розміщений 21.06.2016 Анонімом

Привіт Лайонеле,
Просто коротка примітка, щоб подякувати вам за пораду! Ось і все, я успішно встановив 2 радіатори в будинку своєї матері:-) Спочатку я зробив підсумок порад усіх, зважився з одним із радіаторів, щоб з’ясувати справжню вагу (26 кг), як ти мені порадив, і я повернувся до Леруа Мерліна, щоб попросити поради продавців та придбати розширювальні анкери для порожнистих матеріалів та відповідний затискач! Мені сподобалася ця система:-) У мене був вибух:-)
Дякую ще раз за ваше втручання .
До зустрічі !

Відповідь надіслано 30.05.2016 alain37

Здравствуйте
Я закріпив його на молі діаметром 6, і він працює вже більше двох років.

ніхто не знайшов цю відповідь корисною

Коментар розміщений 30.05.2016 Anonymous

Здравствуйте,
Ви прикріпили однакові радіатори? А на гіпсокартоні, порожнисті ?

Відповідь надіслано 30.05.2016 alain37

У вас немає можливості тестувати в певному місці
або ви робите отвір там, де будуть кріплення, і робите дерев’яний блок, який заклеюєте гіпсокартонним клеєм

ніхто не знайшов цю відповідь корисною

Коментар розміщений 30.05.2016 Anonymous

Не маючи можливості зробити тест, я, можливо, справді задню пластину.
Знову дякую !

Відповідь надіслана 13.06.2016 анонімним

Максимально помножте опорні точки. Знайдіть рейки з гіпсокартону за допомогою магніту і закрутіть (гвинт з гіпсокартону для свердління рейки, гвинт для дерева, щоб зафіксувати в тому ж отворі), а решту - анкер для молі. ось це бачилося .

люди знайшли цю відповідь корисною

Коментар розміщений 13/06/2016 Анонім

Щиро дякую Franck! Відмінна ідея системи магніту для розташування рейок ! Однак я не блондинка:-) але я про це не думала.
Я думаю зробити 6 опорних точок (максимально можливо з кріпленнями мого радіатора), і я спробую поставити один з 2-х рядів кріплення на рейку.
Але якщо я не зможу знайти залізницю, я повернусь до Оореки, щоб попросити ціннішої поради !
Знову дякую ! Надобраніч !

Коментар опублікований 14/06/2016 від Banzaï

Здравствуйте
Дуже хороша ідея, але для того, щоб бути впевненим, у будь-якому випадку вам потрібен сильний магніт. Я щойно провів тест із старим великим магнітом динаміка.
Переміщаючи магніт убік, ми визначаємо спеціальну зону, і точка ОК знаходиться в середині цієї зони.
сердечно

Коментар розміщений 14.06.2016 від Anonymous

Привіт Джекі,
Дякуємо за тестування! Я думаю, що у мене є магніти на двері шафи, і якщо я добре пам’ятаю, вони досить жорсткі! Я спробую вдома у мами на ці вихідні (адже саме у неї я хочу встановити нові радіатори).
Знову дякую ! Доброго вечора !

Коментар розміщений 15/06/2016 користувачем alain37

Здравствуйте
Кілочок Моллі Подивіться на кухонний блок, наповнений посудом, він важить більше 40 кг, і вони прикріплені до моллі-кілочків 6 (3 за допомогою фіксуючої вкладки.) Або інакше заклейте різьбові стрижні 7

Коментар розміщений 15.06.2016 Anonymous

Привіт Ален,
Так, справді ! Можливо, я нічого не напружую:-)
Дякуємо за ваш коментар !

Коментар розміщений 19.06.2016 Anonymous

Привіт Франк,
Просто коротка примітка, щоб подякувати вам за пораду! Ось і все, я успішно встановив 2 радіатори в будинку своєї матері:-) Спочатку я зробив підсумок порад усіх, зважився з одним із радіаторів, щоб з’ясувати справжню вагу (26 кг), і повернувся до Леруа Мерліна, щоб запитати порада продавців і придбайте розширювальні анкери для порожнистих матеріалів та відповідний затискач! Мені сподобалася ця система:-) У мене був вибух:-)
Дякую ще раз за ваше втручання .
До зустрічі !

Відповідь, надіслана 14.06.2016 компанією OUEST CHAUFFAGE GEOTHERMIE

40-кілограмові радіатори, я поклав їх на гіпсокартон, і це нормально без проблем, 6 моллі кілочок може самостійно підтримувати більше 30 кг, якщо ваш гіпсокартон хорошої якості (не надто вологий, звичайна рейка і всі 50 см) три кілочки на опору радіатора, і він це зробить, я в цьому випадку поставлю 8 кілочків

люди знайшли цю відповідь корисною

Коментар розміщений 15.06.2016 Anonymous

Привіт Сайдж і дякую за твій коментар !
стурбованість тим, що це недавня будівля (закінчена 3 або 4 роки тому, і що забудовник пішов, залишивши нам багато поганих способів, тому я не можу засвідчити якість використовуваних матеріалів або серйозність, з якою це було зроблено.
Це будинок моєї матері, і вона намагалася знайти гіпсокартонні рейки за допомогою досить сильного магніту (за її словами), але вона не знайшла рейки в місці розташування радіатора (тому більше 1,60 м)! Я їду туди на ці вихідні, тому перевірю, але не виключено, що гіпсокартонні рейки знаходяться далеко один від одного.
Звідси мій допит.
Знову дякую !

Коментар розміщений 15/06/2016 користувачем alain37

Зайдіть в магазин саморобних виробів або в Інтернет і подивіться характеристики моллі-кілочка

Коментар розміщений 15.06.2016 Anonymous

Так, я планував поїхати до Леруа Мерліна в суботу вранці (один з моїх улюблених магазинів:-)), щоб вивчити все це і попросити поради.
Дякую !

Коментар розміщений 15/06/2016 користувачем alain37

Я теж, це мій улюблений, я думаю, що з 6 моллі в декількох точках фіксації він це зробить

Коментар розміщений 15.06.2016 Anonymous

Бажаючи дізнатись більше рівня "зроби сам", я навіть реєструюсь на семінари, організовані Леруа Мерліном:-) (сантехніка, електрика, модернізація предмета меблів, укладання плитки, паркету тощо)
Так, між цінною порадою, яку я отримав тут, і інформацією, яку я шукав на моллі щиколотках, це справді здавалося б цілком підходящим !

Коментар розміщений 15/06/2016 користувачем alain37

Так, я поїхав туди, подивився на щиколотку 4, дано по 35 кг

Коментар розміщений 15.06.2016 Anonymous

Дякую Ален! Тепер я маю перевірити, чи можу я знайти гіпсокартонні рейки, щоб можна було закріпити одну з 2 стяжних планок мого радіатора, але поки моя мати не знайшла жодної рейки шириною 1, 60 м, тому це непросто. Боюся, стіна не витримає такої ваги, навіть якщо я поставлю 6 опорних точок з 6 якорями Molly 6.

Коментар розміщений 15/06/2016 користувачем alain37

Я думаю, у вас повинна бути рейка, установка має ширину плити 1,20 м, якщо була легка завіса фарби, ви повинні побачити позначки смуги, якщо ніхто не торкається її для мене, вона повинна триматися, як я це сказав, під час повідомлення кухонні предмети витримують 6 моль, і я можу сказати вам, що є вага (посуд)
Удачі вам, щоб ви інформували нас

Коментар розміщений 15.06.2016 Anonymous

Я переробляв фарбу скрізь, коли моя мама переїжджала до неї, так що ви не можете бачити абсолютно жодної шорсткості, жодної мітки. Але я піду до неї до цих вихідних, тому я випробую себе на магнітній техніці для виявлення рейки:-) А при необхідності купую магніт, потужніший за той, який у мене є:-)
Дякую за заохочення:-) !

Коментар опублікований 16.06.2016 OUEST CHAUFFAGE GEOTHERMIE

спиця розміщується на відстані кожні 60 см, тому для пластини довжиною 1,2 м обов'язково передбачається 3 рейки, вони розташовані або слідами гвинтів, або ущільненням (смугою), якщо не ця техніка любові багато я не робив знайте її, я знаю металошукач, який мені дорого коштував, і це багато разів допомагало мені (професійна якість, вартість більше 120 євро) уникати іграшок на 20 євро або менше

Коментар розміщений 16/06/2016 Анонімом

Дякую Saidj за ці подробиці. Я не маю наміру купувати собі металошукач, оскільки він мені часто не знадобиться, і це коштує трохи дорожче для утиліти, яку я буду мати. Якщо магніт не допоможе мені знайти рейки, я спробую знайти когось, хто може позичити мені металошукач.
Знову дякую ! Гарного дня !

Коментар розміщений 16/06/2016 користувачем alain37

В іншому випадку я подумав про те, що ти можеш піти до бетону, який знаходиться за гіпсокартоном, і тобі буде важко, тому ти зробиш невеликий великий отвір у гіпсі, щоб пройти повз щиколотку, який буде знаходитися в бетоні. подивіться загальну довжину дерев’яних шурупів, які потрібно поставити.

Коментар розміщений 16/06/2016 Анонімом

Для одного з радіаторів це дійсно могло б бути можливо, тому що я повинен закріпити його на стіні, яка дає на балконі, дякую за ідею !
Але для 2-го радіатора стіна, на якій я маю його закріпити, є перегородкою (що дає на шафу), тому я сумніваюся, що є бетон.
Ще раз спасибі за ідею Ален !

Коментар розміщений 16/06/2016 користувачем alain37

Ласкаво просимо, гарних вихідних і особливо мужності

Коментар розміщений 16/06/2016 Анонімом

Дякую, мені це знадобиться:-)
Гарних вихідних

Коментар розміщений 17.06.2016 користувачем

Здравствуйте
нічого додати
Удачі
Фредерік

Коментар розміщений 17.06.2016 від Anonymous

Коментар розміщений 17.06.2016 користувачем

Коментар розміщений 19.06.2016 Anonymous

Привіт Саїдж, привіт Ален,
Просто коротка примітка, щоб подякувати вам за пораду! Ось і все, я успішно встановив 2 радіатори в будинку своєї матері:-) Спочатку я зробив підсумок порад усіх, зважився з одним із радіаторів, щоб з’ясувати справжню вагу (26 кг), і повернувся до Леруа Мерліна, щоб запитати порада продавців і придбайте розширювальні анкери для порожнистих матеріалів та відповідний затискач! Мені сподобалася ця система:-) У мене був вибух:-)
Дякую ще раз за ваше втручання .
До зустрічі !

Відповідь надіслана 15.06.2016 р. Banzaï

Здравствуйте
Тут багато говорять про щиколотку Моллі. ви все одно повинні знати, що ця щиколотка:
1 - потрібні спеціальні плоскогубці під страхом покарання за їх "відсутність", тому придбання міні-плоскогубців 10 €.
2 - це не лише одне, що зробить солідним (з цього боку претензій немає). але що навколо. або 13 мм картонна штукатурка.
сердечно

ніхто не знайшов цю відповідь корисною

Коментар розміщений 15.06.2016 Anonymous

Щодо спеціального затискача, вам добре вказати його: як і коли я займаюся різними ремеслами, я люблю купувати своє обладнання, так що це нормально.
Щодо проблеми опори (стіна не надто міцна): саме з цієї причини я поставив своє запитання наприкінці травня: у мене вільний лише гіпсокартон. тим більше, що моїй матері не вдалося розташувати рейки на 1,60 м (за допомогою магніту). Зазвичай на цій відстані повинно бути принаймні 2 рейки! Я перевірю ці вихідні.
Якщо немає рейки довжиною більше 1,60 м, я навіть не зможу поставити пластину між радіатором і стіною (рішення, якого я б хотів уникнути, бо раптом це займе занадто багато глибини).
Коротше кажучи, я трохи загубився, бо існують різні думки, і я не знаю, як вибрати, тому що всі аргументи мають значення.
У будь-якому випадку, справді дякую за ці деталі !

Коментар опублікований 15/06/2016 від Banzaï

Здравствуйте
Добре виконана гіпсокартонна установка на рейки/стійки вимагає вертикальних стійок через кожні 60 см (звичайно, гіпсокартон 120 см).
сердечно

Коментар опублікований 15/06/2016 від Banzaï

Re
І я забув важливу різницю між шафами Алена та вашим радіатором. з шафами, оштукатуреними до стіни, дюбелі працюють в основному зі зсувом і невеликим розривом, і там штукатурка буде триматися.
Для вашого радіатора правила безпеки вимагають відстані між ним та стіною. часто 10 см. і там щиколотки працюють набагато більше, щоб відірватися.
сердечно

Коментар розміщений 15.06.2016 Anonymous

Ще раз спасибі Джекі !
Я справді добре поставив своє запитання на цьому веб-сайті, бо я багато чого вчусь, мені це подобається !
Дійсно, тепер, коли ви це вимовляєте, різниця між елементом, який оштукатурений до стіни, і елементом, який ні, полягає в тому, що зусилля, що діють, різняться. Це мені навіть не спадало на думку.
Я не можу дочекатися прибуття у ці вихідні, щоб перевірити для себе все, що ми згадали в наших обговореннях цих вихідних !
Знову дякую !

Коментар розміщений 19.06.2016 Anonymous

Привіт Джекі,
Просто коротка примітка, щоб подякувати вам за пораду! Ось і все, я успішно встановив 2 радіатори в будинку своєї матері:-) Спочатку я зробив підсумок порад усіх, зважився з одним із радіаторів, щоб з’ясувати справжню вагу (26 кг), і повернувся до Леруа Мерліна, щоб запитати порада продавців і придбайте розширювальні анкери для порожнистих матеріалів та відповідний затискач! Мені сподобалася ця система:-) У мене був вибух:-)
Дякую ще раз за ваше втручання .

Коментар опублікований 21/06/2016 від Banzaï

Привіт Северіне
У будь-якому випадку, дякую за ваш відгук і досить рідкісну подяку тут .
сердечно

Коментар розміщений 21.06.2016 Анонімом

Хо-ба, це здається мені нормальним! Я відчув підтримку! Тож ще раз ДЯКУЄМО:-) !
Гарного дня !