Блог практики онлайн-маркетингу 2014

Меню продажів (демонстрація)

Четвер, 2 жовтня 2014 р

Сімнадцятий день: WebmasterTools

Відео Ральфа в Інструментах для веб-майстрів

блог

Середа, 1 жовтня 2014 р

Сімнадцятий день: банерна реклама та Google Adsense

За допомогою Wordpress ви можете заблокувати окремі сторінки за допомогою пароля без додаткової програми.

Dropshipping.de:
Співпраця між веб-сайтом продажів без магазину та справжнім інтернет-магазином. Ви створюєте квазіінтернет-магазин через свою домашню сторінку, але магазини пересилаються партнеру (справжній інтернет-магазин).

Доступний у якості партнера по мережі через InteractiveMedia або SevenOneMedia.
Рекламні банери завжди мають відстеження.
Великі компанії воліють використовувати InteractiveMedia, а не Google, щоб визначити форму

Фігури банера:

  • Повний банер або повнорозмірний банер (виглядає невеликим, оскільки він застарів, а роздільна здатність раніше була нижчою)
  • Надмірний
  • Хмарочос
  • Прямокутник
  • Майдан
  • Шпалери
  • PagePeel або PeelAd
=> Банери з мультимедійною інформацією: Додавання, банери, створені за допомогою декількох систем програмування -> складні ефекти та форми презентації

Прайс-листи на InteractiveMedia для домашніх сторінок, на яких ви можете розмістити свій рекламний банер.

Скільки коштує банер на місяць?
Наприклад,.

Відвідування: 3 000 000/місяць
Вартість банера: 85 євро за CPM

3 000 000: 1 000 x 85 = 255 000 євро = вартість банера на місяць

Коли окупається банерна реклама?
Наприклад,.
Коефіцієнт конверсії свинцю (перспективний коефіцієнт)
Коефіцієнт конверсії продажів (ставка покупця)

Вартість рекламного місця: 250 євро
Враження (відвідування сайту)/місяць: 260 000
Вартість клієнта (запитувати): 100 євро
=> 2,5 нових клієнтів, щоб зробити це корисним (BreakEvenPoint)

Найгірший розрахунок:
CTR 1% = 2600 відвідувачів
1% LCR = 26 відведень
1% SCR = 0,26 покупців
=> 100 х 0,26 = 2,6 євро ------ >>> не варто!

10% LCR = 260 відведень
1% SCR = 2,6 покупця
=> 100 х 2,6 = 260 євро ------> варто

GoogleAdsense:
Ви повинні подати заявку/бути прийнятим
Додаток до GoogleAdwords

3 основні компоненти:

  1. URL-канал (введіть власну сторінку, щоб отримувати звіти про успіх)
  2. Спеціальний канал: Область реклами зі спеціальною кількістю рекламних банерів
  3. Рекламні блоки: з певними параметрами налаштування в дизайні, розміщенні на сторінці тощо.
Реклама доставляється компанією Google та її партнерами. Контроль над вмістом майже не здійснюється. Окремі сторінки можна заблокувати в меню "Дозволити та заблокувати рекламу", але це обмежено і часто на практиці нудно.
Категорії блоків: Основні категорії, делікатні категорії, рекламні мережі

Функція звіту:
Перегляди сторінок, кліки, CTR сторінки, CPC, RPM сторінки, прогнозований прибуток, кліки в країнах тощо.

Сторінка RPM (дохід на тисячу) або EPM (прибуток на тисячу) = за тисячу переглядів сторінки в євро