DefCon арешт; російський хакер

Продовжувати

# ch'tite питання

Опублікував fantomaxe 18.07.01 о 08:33. Оцінено на 1 .

російський

[^] # Re: запитання ch'tite

Опублікував Anonymous 18.07.01 о 09:11. Оцінено на 0 .

# poOOol !

Опублікував Wi] [іш, 18.07.01 о 08:43. Оцінено на 1 .

[^] # Re: poOOol !

Опублікував Jak 18.07.01 о 08:50. Оцінено на -1 .

До речі, хтось знає, який тип шифрування використовує акробат ?

Так, але він у в'язниці:)

[^] # Re: poOOol !

Опублікував Франсуа Леблан 18.07.01 о 09:02. Оцінено на 1 .

Здається, якщо ти поясниш, як це зробити, ти винен у цьому!

Тримати людей у ​​темряві для домінерів, перетворюючи їх на овець, щоб вони особливо не думали про це, може бути небезпечним для демократії.

Це нагадує мені певну ідеологію, розроблену в 1939-40 роках, я знаю точніше.

[^] # ти цього заслуговуєш

Опублікував Йоханн (особистий веб-сайт) 18.07.01 о 9:12 ранку. Оцінено на 1 .

у 1939-40 роках я знаю точніше.

так ось це для вас:

+------------+
| .Добре за 1. |
|. Точка. |
|. ГОДВІН. |
+------------+

Вирізати на екрані лобзика (зробити гарну пряму лінію)

Збирайте очки GodWin !

[^] # Заслужено.

Опублікував Ano 18.07.01 о 10:21. Оцінено на 1 .

Ула, якщо ми почнемо постійно розподіляти бали Годвіна, це буде як диплом коледжу, це більше не матиме жодної цінності!

Невелике нагадування: ми не починаємо розповсюдження як тільки згадується про фашизм чи націонал-соціалізм, це коли в потоці спікер починає звинувачувати іншого у фашизмі/націонал-соціалізм/і т.д.

Якщо ні, ви можете також приписувати одного автору нового в IBM та його звинуваченню у співпраці, інше - модератору, а одне - кожному спікеру.

[^] # Re: Заслужено.

Опублікував gnap gnap (особистий веб-сайт) 18.07.01 о 16:18. Оцінено на 1 .

[^] # Re: Заслужено.

Опублікував Анонім 19.07.01 о 14:48. Оцінено на 0 .

[^] # Re: Заслужено.

Опублікував Йоханн (особистий веб-сайт) 18.07.01 о 17:17. Оцінено на -1 .

правда, це ще не зовсім так, я трохи захопився вранці (це добре:)

мої вибачення містеру ГОДВІНУ

[^] # Re: poOOol !

Опублікував Anonymous 18.07.01 о 10:10. Оцінено на 0 .

[^] # Re: poOOol !

Опублікував gnap gnap (особистий веб-сайт) 18.07.01 о 16:11. Оцінено на 1 .

Чи знаєте ви, що французька республіка перебуває під демократичним режимом ?

Нарешті, зрозуміло, що ми плаваємо у чому завгодно, об’єднуючи геноциди та комерційні практики. межує з негативізмом.

# Друге питання .

Опублікував Jaimé Ragnagna (особистий веб-сайт) 18.07.01 о 9:01. Оцінено на 1 .

Я вважаю прес-реліз трохи коротким, тому ось він:
Чи був би цей арешт законним у Франції (чи в Європі) ?
Я задаю собі це питання, тому що якщо я правильно дотримувався, те, що він зробив, мені здається дуже близьким до того, щоб зламати ключ DVD.
Зараз це терпимо в Європі з міркувань сумісності чи чогось подібного, але не в США через їхній закон про захист авторських прав тисячоліття (не впевнений, що це точний термін, але, сподіваюся, ви мене зрозуміли).

Так ось.
Фактом залишається факт, що я вважаю це прикро .

[^] # Re: Друге питання .

Опублікував Zorglub 18.07.01 о 09:20. Оцінено на 1 .

> Чи був би цей арешт законним у Франції (чи в Європі) ?
> Я задаю собі це питання, тому що якщо я правильно слідував, те, що він зробив, мені здається дуже близьким до того, щоб зламати ключ DVD.
> Однак в Європі це терпимо з міркувань сумісності чи чогось подібного,

Не знаю, чи законно це зараз, але скоро! Я поцікавився у Швейцарії щодо законопроекту, подібного до Закону про захист авторських прав у цифрову епоху, зазначивши, що він передає всю владу авторам, а жодної - користувачам, і ось що ми відповіли мені:

> [Європейське] Співтовариство також зіткнулося з цією проблемою у своїй новій директиві і вирішило надати пріоритет власникам прав, довіривши національному законодавцю домовленості на користь користувачів. Текст директиви: http://europa.eu.int/comm/internal_market/fr/intprop/news/index.htm (.)

Якщо хтось має сміливості все це прочитати, ця директива, безумовно, буде варта новини сама по собі - адже DMCA та подібні засоби означають загибель мультимедіа (захищених форматів) у вільному програмному забезпеченні.

[^] # Re: Друге питання .

Опублікував Anonymous 18.07.01 о 09:20. Оцінено на 0 .

Ні, арешт у Франції не є законним.

І навпаки, є країни (наша - одна з них), які забороняють своїм громадянам порушувати закон своєї країни, навіть коли їх там немає. Ці уряди залишають за собою право притягнути когось до кримінальної відповідальності після повернення в країну або заочно. На даний момент це відбувається для серйозних або політичних справ (Боб Денар) (педофілія), але ми можемо посперечатися, що це висить нам на обличчі.

У нашому випадку росіянин заарештований у США.
Іноземний громадянин заарештований після порушення законодавства США на території США, все в порядку.

Якщо американець розбере програмне забезпечення під час перебування на французькій території, його не заарештують під приводом, що це заборонено вдома, але не виключено, що після повернення додому його переслідуватимуть апостеріорі власної країни.

Коротше кажучи, ви можете продовжувати ходити до скарбниці в Амстердамі, але будьте обережні.

[^] # Re: Друге питання .

Опублікував Anonymous 18.07.01 о 09:42. Оцінено на -1 .

[^] # Re: Друге питання .

Опублікував Anonymous 18.07.01 о 09:44. Оцінено на -1 .

[^] # Re: Друге питання .

Опублікував Anonymous 18.07.01 о 09:52. Оцінено на 0 .

# ElcomSoft & Дмитро Скляров

Опублікував Анонім 18.07.01 о 10:00. Оцінено на 0 .

Читаючи цю статтю, мені стало шкода нещастя Дімтрі і заглянув на веб-сайт його компанії, чи не організовують вони петицію чи щось подібне на підтримку звільнення Дмитра.

І ось що мені трапляється: "Дмитро Скляров, автор Advanced eBook Processor і спікер DefCon, був заарештований ФБР; причиною є скарга Adobe. Якщо ви хочете допомогти йому вийти з в'язниці, придбайте Advanced PDF Recovery Password Recovery, іншу програму Дмитра розроблений ".


Цікаво, чи не краще захистити Дмитра від його друзів.;-)

# це більше схоже на знущання

Опублікував imr 18.07.01 о 10:18. Оцінено на 1 .

[^] # просто спосіб набору ?

Опублікував Anonymous 18.07.01 о 11:36. Оцінено на 0 .

На мою думку, ми більше не чутимемо про Димитрія,
ми можемо вважати, що через деякий час ми заборонимо йому торкатися клавіатури, а потім пуфу. вже немає. як інші, яким довелося перейти в інший вимір (Роуселл чи АНБ?)
до речі, будь-які новини від Мітніка ?

в. нікому не відомий, найвідоміший користувач FTP .

# Гниль-13 !

Опублікував Йоганн Дене 18.07.01 о 16:43. Оцінено на 1 .

Цікаво відзначити, щоa з "методів шифрування", що підтримуються програмним забезпеченням Adobe, є. Rot-13: ви замінюєте літеру на 13-ту літеру, яка йде після (або яка передує;)
Чудово, як метод шифрування.

[^] # Re: Rot-13 !

Опублікував Рамон Перес (особистий веб-сайт) 18.07.01 о 17:04. Оцінено на 1 .

# не може надрукувати PDF

Опублікував Аксель Р. (особистий веб-сайт) 19.07.01 о 10:54. Оцінено на 1 .

Здравствуйте,
Я знайшов PDF-файли в мережі, але не можу їх надрукувати (запис в меню виділений сірим кольором)
Це в специфікаціях PDF? звідки це взялося ?
Якби хтось міг сказати мені трохи більше, це було б непогано. Чи є спосіб обійти це? (і не кажи мені, щоб я ставлю свій екран на сканер.)

[^] # Re: не вдається роздрукувати PDF

Опублікував Anonymous 19.07.01 о 14:52. Оцінено на 0 .

[^] # Re: не вдається роздрукувати PDF

Опублікував Anonymous 18.11.01 о 11:54. Оцінено на 0 .

я думаю, що варіант друку є
деактивовано автором!
якщо ви використовуєте Linux, спробуйте конвертувати
ваш doc.pdf у doc.ps за допомогою команди
Далі: pdfps file.pdf file.ps

Якщо не спробувати за допомогою цієї команди:
pdftops-рівень1 файл.pdf файл.ps

Якщо ні, нам доведеться почекати.

Примітка: коментарі є власністю тих, хто їх розмістив. Ми не несемо відповідальності.