Яка різниця між фактичною та відчуваною температурою Ідеальна температура

різниця

Принцип "відчуваної температури" відповідає вимірюванню температури, впровадженому "Метео Франція" наприкінці 2008 року, і широко розголошуваному лише кілька років. Відчуваються такі температури, які людське тіло відчуває в повсякденних умовах, на відкритому повітрі і не захищене від вітру. Насправді це поняття відоме в Північній Америці під назвою "Холод вітру" протягом багатьох років, де зимові умови зазвичай значно суворіші, ніж у Франції. Щоб зрозуміти цю інформацію, необхідно знати, як вона обчислюється, та причини її обмеженої надійності.

Про що це ?

Температура повсті - це показник (тому теоретично без одиниць вимірювання), розроблений емпірично та встановлений за результатами клінічних випробувань. Це залежить від вітру, на кілька градусів нижче, ніж "традиційна" температура, і застосовується лише для температур від 5 ° C до -45 ° C. Класичне вимірювання температури, проведене "Météo France", проводиться під прикриттям, тоді як температури, що відчуваються, інтегрують силу вітру. Останній обернено пропорційний температурі, що відчувається. Іншими словами: чим сильніше дме вітер, тим нижче сприймається температура. Його також називають вітряним холодом, або "фактором вітру".

Як ми пояснимо цю різницю ?

У періоди сильного холоду вітер випаровує воду на поверхні тіла, і це випаровування вимагає енергії. Ця енергія береться від тіла, яке віддає тепло. Як результат, індуковане вітром відчуття холоду додає до фактичної температури навколишнього повітря, викликаючи зниження температури поверхні тіла, що призводить до більш інтенсивного відчуття холоду. У Канаді, де всім відомо, що відчуття холоду набагато сильніше за сильного вітру, ніж за тихої погоди, температура може досягати -40 ° C, до відчуваної температури дуже серйозно ставляться до того, що ця інформація відображається десь скрізь у вулиці протягом декількох десятиліть: знання фактора вітру дійсно може допомогти запобігти обмороженням, які потенційно можуть з’явитися лише приблизно через п’ятнадцять хвилин після початку впливу холоду.

Як ви розраховуєте повстяну температуру ?

Існує рівняння, змінними якого є температура навколишнього середовища та швидкість вітру. Таким чином, для температури під укриттям -5 °, при вітрі 30 км/год, ми отримуємо -13 сприйманої температури. При вітрі 50 км/год це -15. Деякі дослідження в Інтернеті дають змогу ознайомитися з безліччю рівнянь, що також включають глобальну радіацію та/або рівень вологості: насправді існує багато варіантів вимірювання індексу почуття вночі, в тіні або під сонцем. Це додаткова інформація, яку слід приймати з обережністю і яку в ідеалі завжди слід додавати до "традиційної" температури в градусах Цельсія, оскільки цей показник відображає крайні значення, що сприяють сенсаційності.

Межі цього поняття

Жодна з цих підказок не є ідеальною. Якщо температура, тиск або вологість є об'єктивними фізичними даними, відчувається температура, з іншого боку, включає біологічні критерії, залежно від безлічі факторів (одяг, одяг, вплив сонця) і варіюється від людини до людини. інші (втома, стрес, фізичні зусилля.). Хоча це показник, а не температура, строго кажучи, температура, що відчувається, перш за все підкреслює важливість вітру у відчутті холоду. Але мова також йде про підвищення обізнаності про те, що існують категорії населення (наприклад, бездомні), які постійно стикаються з холодом. Але це не слід розглядати як абсолютний показник, скоріше відносний показник, без наукової достовірності (як Humidex з урахуванням вологості повітря або сонячного індексу).

це поняття смішне. Температура - це температура. Відчуття холоду або спеки залежить від кожної людини. мені здається.

Опублікував jcn 02.02.2012 о 08:07

будь-яке випаровування відбувається завдяки або через температуру нашого тіла, влітку під вентилятором ми збільшуємо швидкість випаровування (теплообмін) Але + відносна вологість зростає і чим складніше випаровування
DTU, в той час, дав таку таблицю (якщо моя пам'ять правильна) Vv = 10 км/год -> 1 ° менше напр .: ta = -3 ° Vv = 50 км/год, тому t °, яку слід враховувати, є від -8 ° C

Опубліковано getzeguscht 02.02.2012 о 16:44

Це поняття "відчуваної температури" нагадує мені якусь метеорологічну-журналістську інфляцію, яка створює совок і дозволяє повідомляти - 12, коли мій термометр вказує -7, і при цьому вона також піддається східному вітру та вологості!

Опубліковано JLB 02.02.2012 о 18:43

Це не апріорі galéjade !
Цей фактор (який не має одиниці) враховує лише фізичну «реакцію» між потоком повітря при певній температурі та ГАРЯЧИМ тілом. тому термометр Гецегушта не може показувати -12 ° C, оскільки відчувається температура не є температурою і тому, що термометр не є "гарячим" тілом, ніж навколишнє повітря.
ДИВІТЬСЯ інші джерела, такі як резюме на http://fr.wikipedia.org/wiki/Refroi.

Лагога також зможе перевірити на наукових сайтах, що поняття "відчувається температура"
не має нічого спільного з температурою в ° C і що ця назва "винайдена" для розуміння паном та пані Тутлемонде.

Опублікував мій 03.02.2012 о 10:18

У дуже холодну погоду, якщо термометр показує -7 °, незалежно від того, перебуваєте ви «на повному вітрі» чи захищені від вітру, ви не відчуваєте «холоду» однаково. це не науково, але реально.

Опубліковано cl 03.02.2012 о 10:47

Уродженець Півночі Франції (департамент 59), і довгий час у Монпельє, я часто задавав собі питання: "Я переконаний, що на Півночі сьогодні не повинно бути холодніше, ніж на Півдні". Дякую JLB за це пояснення і вибачте Lagogue, але цей фактор цілком реальний.

Опублікував takadonf 02.04.2012 о 10:27

Я щодня спостерігаю за молодими людьми у спортивних заходах на відкритому повітрі на півдні Франції. Я набагато віддаю перевагу перебуванню в Савойї з - 9, - 10 градусів без вітру, ніж перебуванню вдома в гирлах Рона з - 2 або - 3 градусами та мастралом 80 км/год. Сьогодні це так, і це неможливо. приходьте і перевіряйте свої "почуття".

Опублікував philippe 28.01.2013 о 09:58

Повністю згоден з Лагогою. Це поняття є науково абсурдним і має лише "реальність", оскільки воно було винайдене.
Звичайно, ми більше відчуваємо холод, якщо є вітер або повітря вологе, але це відчуття суто суб’єктивне і, як таке, абсолютно не піддається кількісному вимірюванню.

Опублікував Guytou31 14.04.2013 о 09:06

Я думаю, що легко виділити температуру, яку ви відчуваєте.
Для негативних температур просто візьміть 2 ємності з водою, одну захищену від вітру, іншу ні, і спостерігайте за тією, яка найшвидше замерзає.
Для плюсових температур повторіть експеримент з 2 кубиками льоду, один захищений від вітру, інший ні, і спостерігайте за тим, який швидше за все тане.

Опублікував phil58 07.07.2014 01:03

Здравствуйте
Я хотів би вам сказати, наскільки смішним є відчуття температури, тому що кожна людина відчуває холод чи спеку дуже особисто. У нас вже є градуси Цельсія та градуси Фаренгейта, цього досить; не потрібно додавати нове посилання.
Коли ви говорите нам, що зараз мінус 30 °, ми знаємо, що холодно, і коли ви говорите, що відчуття мінус 40 °, що це змінює? оскільки ми в холодильнику.
А наступного літа, коли у нас буде спека + 30 °, ви скажете нам відчуття + 40 °?
Будь ласка, не приймайте нас за дебілів.
сердечно.

Опублікував Margus 31.01.2014 о 20:05

Той, хто вважає це поняття дурним, повинен займатися елементарною фізикою.
Для цього вони повинні, наприклад. Допитуйте сітку "сухим і вологим термометром"
Випаровування поглинає енергію на сухому вітрі і викликає охолодження. Це, наприклад, випадок мастралу на наших південно-східних сторонах, що спричиняє раптове похолодання моря біля пляжів. коли він вбрав вологу до насичення, він більше не охолоджує воду

Опублікував burle 05.02.2015 о 14:24

§
Температура, яка відчувається - це абсурд. До мінус 10 дружина відчуває надзвичайний холод, з іншого боку, особисто я виходжу лише в невеликому пуховику.

Опублікував bernie 06.02.2015 о 20:38

для лаппа чи ескімоса температура відчувається у Франції, оскільки протягом певного часу це була мода серед метеорологів, які виступають, для них ЛІТО, КАНІКУЛ

Опублікував Джо Антильський, 07.06.2015 о 15:07

Це «бокс». Тому дифузія температур не має сенсу; потрібно буде оголосити температуру без вітру та з вітром, або швидкість сонячного світла та силу вітру. !

Опублікував alain 05.07.2015 о 14:52

але це, проте, легко зрозуміти. quad Я бачу деякі коментарі, які я розумію, чому у Франції ми бачимо цю температуру лише через десятиліття після її використання в США .
Традиційну температуру беруть «у коробці», захищеній від вітру та сонця. ти виходиш на вулицю, зачинений у коробці ? . !

Опублікував Sylvana75 17.07.2016 о 12:08

Я згоден, що холодний і сухий, або холодний, і мокрий ПІВНІЧНИЙ вітер знижує відчувану температуру.
З іншого боку, ПІВДЕННИЙ вітер може посилити його надворі, часто погодний ланцюг не робить різниці між холодним та гарячим вітром у відчутті.

Опублікував Sylvana75 17.07.2016 о 12:13

Що стосується рівня вологості, якщо це може посилити відчуття холоду, те саме не стосується спеки.

Дійсно, я помітив, що чим більше вологий, тим прохолодніший він при однаковій температурі через повну або часткову відсутність сонячного світла або морського вітру, що дме дуже сильно або одночасно обох.

Опублікував Sylvana75 17.07.2016 о 12:18

Мені завжди було цікаво, чи погода була справді кращою на ПІВДЕННОМУ СХІДІ Франції, ніж на ПІВНІЧІ, через мастрал, який може дути дуже сильно на ПІВДНІ.

З іншого боку, на ПІВНІЧІ Франції іноді відсутні вітер або ПІВДЕННИЙ вітер, що підвищує температуру.

Загалом, я іноді дивуюсь, де найхолодніше: у ПАРИЖІ з сильним ПІВДЕННИМ, ПІВДЕННО-ЗАХІДНИМ або ПІВДЕННО-СХІДНИМ або в Марселі в присутності МІСТРАЛУ.