Надійність IMS - Сторінка 3

Сторінка 3 звичайно 4 • 1, 2, 3, 4

березня 2016 Надійність

Надійність IMS

від Домтом77 у пн, 29 червня 2015 р. - 17:56

Нагадування про перше повідомлення:

Привіт всім,

Я хотів би поділитися з вами статтею, опублікованою в німецьких автомобілях про надійність IMS

Очевидно, це втручання робить ці моделі Porsche такими ж надійними, як і будь-яка інша, і таким чином усуває цей дамоклів меч, який витає над кожним власником 996.

Коли ти думаєш ?

[Ви повинні зареєструватися та увійти, щоб переглянути це зображення]


[Ви повинні зареєструватися та увійти, щоб переглянути це зображення]

[Ви повинні зареєструватися та увійти, щоб переглянути це зображення]


[Ви повинні зареєструватися та увійти, щоб переглянути це зображення]

Re: Надійність IMS

від GoldenPie у п'ятницю, 18 березня 2016 р. - 8:13 ранку

Повністю згоден, крім того, коментарі жодним чином не стосуються вашого автомобіля або вашого підходу як клієнта, а загальні спостереження !

Тож немає причин сприймати все це особисто, тим більше, що такі критичні люди, як я, також змінили своїх ім !

Re: Надійність IMS

від мандрівник28 у п’ятницю, 18 березня 2016 р. - 8:34 ранку

Re: Надійність IMS

від marc95590 у п'ятницю, 18 березня 2016 - 9:22

Re: Надійність IMS

by Guest on Fri Mar 18, 2016 - 14:25

Re: Надійність IMS

від GoldenPie у п’ятницю, 18 березня 2016 р. - 15:43

Більше я нічого не кажу! Думаю, у мене настане незамінний момент мовчання !

Re: Надійність IMS

by Guest on Fri Mar 18, 2016-19: 12

Re: Надійність IMS

від GoldenPie у п’ятницю, 18 березня 2016 р. - 19:28

Не смійся. У мене був огляд у квітні, і я думаю, що налякав гараж, коли перелічив усе, що я хотів, щоб вони зробили (між модернізаціями, такими як круїз-контроль, PSE, гальма, m030, повторне злиття всієї рідини, перевірка дистрибутивів та відхилень, і на ходу) Думаю, я їх налякав, і вони запропонують мені нову халду. Я вважаю, що це справді було б більш економічно. (Але лише перший метр!)

Не кажучи вже про все, що я робив у 2015 році.

Якщо я вибухну свій імс або я подряпаю циліндр. Я божеволію ! Лол !

Re: Надійність IMS

від aguir у п'ятницю, 18 березня 2016 р. - 20:31

Re: Надійність IMS

від type996 у п'ятницю, 18 березня 2016 р. - 21:44

Цей "рекламний ролик" про GT-Sport є прекрасною ілюстрацією бізнесу навколо IMS. Ця річ - це гуска, яка несе золоті яйця для самозайнятих людей, котрі, отже, всі зацікавлені в підтримці психозу! Ви мене дивуєте: операції від 2500 до 3000 євро змушують їх жити добре.

Що стосується "директора" GT-Sport (насправді він є менеджером в одній особі з обмеженою відповідальністю), я думаю, йому буде смішно, якщо у нього буде таке ж нещастя, як у RSO .

Re: Надійність IMS

від samioc у п'ятницю, 18 березня 2016 р. - 22:00

Re: Надійність IMS

від type996 у п'ятницю, 18 березня 2016 р. - 22:12

Ваш Паскаль Жермен набагато більш ствердний у статті. Він не каже, "буває, що воно ламається", він говорить, "це потрібно систематично міняти". Є ще нюанс.

Що стосується тривалості життя двигунів, як він пояснює, що в Німеччині та Голландії 996-х років на 200-250 000 км знаходяться в лопаті ?

Проблема в тому, що всі ці самопроголошені експерти (виробники комплектів та монтажники) є чим завгодно, крім об’єктивних, оскільки вони заробляють на життя продажем або складанням цих комплектів! Це називається "конфліктом інтересів"

Re: Надійність IMS

від samioc у п'ятницю, 18 березня 2016 р. - 22:17

Re: Надійність IMS

by type996 в суботу, 19 березня 2016 р. - 8:13

Re: Надійність IMS

від david01 в неділю, 27 березня 2016 р. - 14:23

Re: Надійність IMS

від type996 у неділю, 27 березня 2016 р. - 15:51

Re: Надійність IMS

від Le Sapin 31 березня 2016 р. - 10:23

Цей комплект підшипників ковзання існує з весни 2015 року ?

Якщо я правильно розумію, це забезпечує змащення моторним маслом в кінці вала на стороні зчеплення, що виключає підшипник. Чи добре я?

Re: Надійність IMS

від david01, четвер, 31 березня 2016 р. - 12:31

Re: Надійність IMS

від Джамбо 31 квітня 2016 р. - 13:36

Очевидно, що людина, яка живе за рахунок роботи, не збирається говорити, що ця робота марна.

Сьогодні ми змушуємо людей вірити, що це важливо, хоча машини старіють і всі знають, що переважна більшість поломок, пов’язаних з IMS, відбувається між 60 і 100 000 км.

Однак ставлення РСО є значним, воно було повне цього, у нього була спеціальна сторінка на своєму сайті, і при першій проблемі вона негайно припиняє цю діяльність.
Я чув багато хорошого від цієї людини, але це явно вимагає.

Кожен може вільно робити те, що хоче, згодом слід визнати, що між тими, хто живе на ньому, і тими, хто хоче продати свою машину, є багато спільних інтересів.

Ще однією цікавою інформацією (клас документації в США), з цими проблемами мало типтроніків, і все ж дуже мало типтроніків роблять зміни, оскільки вони дорожчі і не можуть поєднуватися із заміною зчеплення, якої не існує. Проте їх% поломки - це зміна дуже низька.

Re: Надійність IMS

від Le Sapin, 31 березня 2016 р. - 15:20

Джамбо Я не зовсім згоден .

Ніхто не вірить, що це важливо, ми всі знаємо, що це низький ризик (від 5% до 10%), але важливий з точки зору вартості (20ке зараз стандартний обмінний механізм)

Думаю, перед цим нам доводиться зайняти позицію управління ризиками .

Я проведу паралель із страховкою від крадіжок .

Майже кожен страхує свій 911 від крадіжки, але що ми знаємо про статистику крадіжок наших жаб? 2%? 5%? Мені здається, ризик навіть нижчий, ніж ризик ims, але ніхто не вказує пальцем на страховиків як на прибульників чи шахраїв (ну що б там не було).


Як результат, ви перебуваєте в процесі страхування відомого та реального ризику, але який навряд чи станеться .

Це абсолютно однаково для ims, ризик відомий і реальний і має дуже мало шансів на те, що відбудеться. .

Єдине, що змінюється, - це спосіб захисту від цього ризику (за бажанням). У випадку крадіжки немає засобів захисту, отже, страховка повинна виплачуватися щороку .

У випадку з ims зараз існує рішення, яке виключає ризик, тому премія повинна бути сплачена лише один раз .

Тому раціональний підхід полягає в тому, щоб поставити запитання, чи платити 2400 євро для усунення низького ризику 20 крон - це мудра річ чи ні. .

Кожна людина має власну відповідь на це, оскільки одні погоджуються жити з ризиком, а інші вже не сплять .

А тепер давайте порівняємо витрати 911 на 4 роки (до того, як демон продажу захопить нас) для великого колеса, який би зробив 8000 км/рік

Повна щорічна страховка коштує близько 800-ї, а максимальний бонус - 3200-й
Невеликий 400-й сервіс і великий 800-й, так 1200-й (рівна ставка 69 стилю, я думаю, дорожчий у CP)
800-й поїзд шин
200-й знос гальмівних колодок
Бензин 5500 євро
0e знижка (мова йде про 996)

Загалом 10900 для 32000 км або вартість за км 32 сантиметрів

І якщо ми розглянемо рішення IMS у розмірі 2400 євро ?
Вартість використання складе 13 300 євро або 42 центи за кілометр .

Якщо ви тримаєте свою машину протягом восьми років за такою ж швидкістю, вартість кілограма з переробленим імсом складе 0,38 цента .

Що ніхто не проїжджає 8000 км на рік зі своїми 911? Шкода, бо це зроблено для цього, і це набагато приємніше, ніж майже все, що котиться .

Що врешті-решт, прийняття рішення про проблему ims не змінить витрат на використання 911 настільки, і що чим більше ми збережемо автомобіль, тим більше ця вартість буде незначною .

На закінчення я приєднуюсь до вас Джамбо. Кожен може вільно робити, як хоче .


PS Відверто не пов’язаний, але все ще в управлінні ризиками, чи знаєте ви, що на мітингах страховики беруть 10% від ціни автомобіля за гоночні вихідні, щоб застрахувати його? Такий 911 GT3, як той від Нантета, коштує близько 85 000 євро, тому, щоб їхати спокійно, за вихідні потрібно заплатити 8 000! Ну, ви будете здивовані, але мало хто страхує власний гоночний автомобіль. Як і те, що ми можемо жити з ризиком і не платити, щоб його застрахувати .

Re: Надійність IMS

від type996 у чт, 31 березня 2016 - 16:33

"Ніхто не змушує вірити, що це важливо"

Невже це так ?
Коли журнал транслює такий рекламний ролик, де ми читаємо під виглядом інтерв’ю:
"Чи повинні ми систематично змінювати цей напрямок?" Відповідь "Абсолютно"
Коли той самий рекламний ролик потрапляє в шокуючі фрази, такі як:
"серйозна конструктивна вада" "рішення" "підшипник готовий до поломки"
Коли продавець запчастин Porsche розміщує такі фото/повідомлення на своїй домашній сторінці:
[Ви повинні зареєструватися та увійти, щоб переглянути це зображення]

. Ви не думаєте, що ми виробляємо психоз, щоб змусити людей робити операцію .

Так само ПІТВЕРДЖАЙТЕ, що зміна IMS захищає вас від поломки двигуна, яка обійдеться вам у 20 000 євро, чи це не трохи розтягування? Жоден професіонал не пропонує переробити двигун M96 за 8-10 000 євро? Але СИСТЕМНО, це апокаліптичні бачення, які подаються, ще раз, для підживлення психозу.

Ви розповідаєте нам про страхування, але зміна IMS не гарантує вам НІЧОГО. Недавній досвід RSO це показує, і тим більше кращих продавців підшипників обережні, щоб нічого не гарантувати, вони навіть кажуть вам, що операцію потрібно переробляти кожні 4 роки або кожні 60000 км:-)
Привіт страховка.

Я подібний до вас, калькулятор ризику, який я приймаю, і ризику, який я приймаю.

Проблема полягає в тому, що на IMS інформація упереджена, спотворена, маніпулюється тими, хто заробляє свої гроші на спинах ентузіастів. Я не бачу страховиків, яким у пресі пропонують платформу, щоб сказати "якщо ви не впевнені, завтра вашу машину викрадутьПроте, тут ми знаходимося на IMS.

І до речі, моя страховка від крадіжки коштує мені менше 200 євро на рік, щоб покрити мене на суму більш-менш 22000 євро. Ми далекі від вартості операції IMS.

@Jumbo
Щодо Tiptronic, ми можемо зробити два зауваження:
- Користувачі Tiptro, як правило, мудріші за користувачів ручної коробки передач
- Перетворювач крутного моменту поглинає більшу частину ривків, уникає занадто мускулистих понижувальних передач, коротше кажучи, він "згладжує" загальну роботу двигуна, а отже і розподіл.
Все це, покладене на кінець, повинно допомогти збільшити термін служби оригінального підшипника.