Нагороди та покарання мають такий самий ефект, як ліки для дітей із СДУГ Medlife

Гіперактивність у дітей/Фото: FreeRangeStock
Мозок дітей з СДУГ (гіперактивність та розлад уваги) реагує на нагороди та ліки подібним чином. Група вчених з Університету Ноттінгема вимірювала мозкову активність дітей під час гри в комп'ютерну гру, в якій вони отримували бонусні бали, коли демонстрували менш імпульсивну поведінку, показує BBC News.
Результати дослідження, опубліковані в журналі Biological Psychiatry, можуть призвести до зниження доз препаратів для дітей, які страждають важкими формами захворювання. Однак експерти попереджають, що батьки та вчителі можуть зазнати труднощів у спробі негайно запропонувати винагороду.
Гіперкінетичний синдром з дефіцитом уваги, СДУГ, це неврологічний розлад. Ось цей це проявляється відсутністю концентрації, одночасно із труднощами виконання завдання. Дитина неуважний, імпульсивний, гіперактивний, схвильований, має неадекватну поведінку.
Якщо в перші роки життя батьки відносять цю поведінку до віку і очікують, що з плином років поведінкові прояви дитини покращаться., симптоми стають очевидними з початком школи. Дитина має низькі оцінки і отримує низькі результати в тестах на придатність, не може організуватися, не може планувати час навчання, має проблеми із соціалізацією, створює негативний образ себе і складається враження, що його відкидають колеги.
У важких випадках лікар може рекомендувати прийом препаратів, що стимулюють область мозку, де знаходиться центр уваги. Крім того, Батькам часто рекомендують винагородити дитину, коли вона поводиться належним чином і застосовувати покарання в іншому випадку.
Попередні дослідження показали, що, на відміну від здорових дітей, діти з СДУГ ці заохочення та покарання діють лише в тому випадку, якщо вони застосовуються негайно, не через день чи тиждень. Фахівці Ноттінгемського університету намагалися з’ясувати, який вплив ця «поведінкова терапія» впливає на дитячий мозок.
Вони винайшли комп’ютерну гру, в якій дітям доводилося «захоплювати» інопланетян певного кольору, уникаючи різних кольорів. Гра була розроблена для перевірки здатності дітей протистояти бажанням "захопити" прибульців інших кольорів.
Для того, щоб перевірити, чи працюють заохочення, в одному з варіантів гри винагороду за правильне захоплення прибульців збільшили в п’ять разів. Так само було збільшено покарання за захоплення інопланетян різного кольору.
Активність у різних областях мозку вимірювали за допомогою електроенцефалограми. Таким чином, вони виявили це покарання та винагороди стимулювали дітей до все більшої і правильнішої гри, хоча і не настільки, як звичайна доза ліків. Однак електроенцефалограма показала, що як покарання, так і винагорода нормалізують діяльність мозку в одній області мозку.
Професор Кріс Холліс, який координував дослідження, вважає, що найкращих результатів у лікуванні СДУГ можна досягти, поєднуючи ліки з системою винагород. "Хоча ліки та поведінкова терапія є двома різними підходами до лікування СДУГ, наше дослідження припускає, що обидва типи втручання мають подібний ефект з точки зору впливу на мозок", - сказала Холліс.
"І те, і інше допомагає нормалізувати подібні компоненти функції мозку і покращити роботу".
Однак, він визнав, що поведінкова терапія не завжди може бути найбільш практичним підходом. "Ми знаємо, що діти з СДУГ реагують непропорційно на пізні нагороди, що може означати, що в" реальному світі ", в школі чи вдома нервові ефекти цього підходу можуть втратити свою ефективність".
"Такий підхід означав би перебування з дитиною цілодобово, без вихідних, що неможливо; вчителі та школи повинні кардинально змінити спосіб роботи з цими дітьми", - сказала Андреа Білбоу. представник Національної служби інформації та підтримки з розладом уваги.
Марія відповіла 1 травня 2010 - 14:56 Постійне посилання
На мою думку, ніхто не знає свою дитину краще за батьків. Ми всі різні, і хороша порада для одного може бути фатальною для іншого. Я зробив усе, що міг, щоб бути з дитиною. Це найголовніше. Решта вирішує сама. Зусилля бути з ним величезні у вашому випадку, але вони того варті. Завжди є рішення, якщо ти чогось хочеш. Проблема з нами, людьми, полягає в тому, що ми хочемо більшого, і іноді нам слід обмежитися тим, що ми маємо. ЩАСТИ.
Даніель відповів 20 квітня 2010 року - 8:51 ранку Постійне посилання
СДУГ - це винахід психіатрів, які керують Міжнародною асоціацією психіатрів (або як її ще називають). Ці лікарі знаходяться на зарплаті гігантів Pharma, які бажали нового джерела доходу, нової хвороби. СДУГ - це нісенітниця. Ви коли-небудь бачили прекрасну бабусю чи хорошу дитину? Ні. Увага батькам, ви йдете з дитиною до психіатра, тому що він "занадто схвильований", і негайно лікар дає вам ліки, бо він також отримує комісію від продажу. Не продавайте своїх дітей.
Ви можете подивитися фільм Психіатрія: Індустрія смерті на YouTube, і ви зрозумієте.
Кінцевим доказом є те, що ця стаття з’являється на веб-сайті медичної компанії. прихована реклама, вони не піклуються про ваших дітей, вони просто хочуть заробити ЩОБО ГРОШІ на знищенні дітей.
Marylin відповів 20 квітня 2010 - 12:59 Постійне посилання
Або ви дуже молоді, і у вас немає дітей, або ви не були поруч із дитиною з цією проблемою. Я задаю вам просте запитання: що ви робите, якщо у вас є дитина з СДУГ і ви відмовляєтесь лікувати її лише тому, що не вірите? Ви берете на себе таку відповідальність, як запечатати життя вашої дитини, тому що не вірите цьому? Ви думаєте, що одного разу ваша дитина притягне вас до відповідальності за невіру? Ти несеш тягар невіри у своїй душі?
Дозвольте сказати вам, що я називаю вас невігласом і впертим, і всім серцем бажаю вам такого досвіду. Можливо, ти набрид! І ваша дитина стане жертвою відсталих батьків! Браво! Ви унікальні!
Даніель відповів 20 квітня 2010 р. - 15:04 Постійне посилання
Marylin відповів 20 квітня 2010 р. - 19:16 Постійне посилання
Оскільки ви були поганими, я вам відповім.
Мені 39 років, вища освіта, тому я не дозріваю на вулицях, якщо для вас це запорука мого інтелекту. Я закінчив державний коледж, як сказано в книзі, тому не заради грошей, я маю на увазі, що працював на нього.
Інакше так, у мене є 17 мільйонів фінансових інтересів. Плюс вам немає чого шукати в дискусії про СДУГ, якщо у вас НІЧОГО НЕМАЄ ЩО ТО ЗНАЧАЄ! Ви просто прочитали цю статтю і виросли. Я багато читав, переписувався з психіатрами з Румунії та США і тому прийняв те, що зі мною відбувалося.
Ідіть далі і робіть те, що хочете, киньте свою дитину на батут, якщо це вас радує, але я збережу свою енергію для відповідей людям, які думають і про що вже повідомляли.
На закінчення, це останній раз, коли я з вами розмовляю, тому що ви обмежені, вузькі, і дозвольте сказати вам, що ці слова є пустотливими на додаток до того, що я б вам сказав, але освіта, добре Мені незручно, і це заважає мені поводитись як у нинішньому румунському дусі, тобто бути циганом.
Тож я залишаю за собою право тримати себе цивілізованим і вихованим, ти занадто малий для мене.
успіхів .
aurora luchian відповів 29 травня 2011 - 16:52 Постійне посилання
Я вважаю, що ви помиляєтесь. Я кажу, що я мати, чия дитина хворіє на цю хворобу. Я, чесно кажучи, не хотів би, щоб ви переживали подібні ситуації, тоді ви б точно не говорили на саксонській мові.
Marylin відповів 20 квітня 2010 р. - 10:37 ранку Постійне посилання
Моєму сину 12 років. Ми також пройшли 4 клас за поведінкою. Рік тому. Це було жахливо, особливо для мене, хто зрозумів вагу цієї замітки. Мій син не міг розрізнити ні тоді, ні зараз. Ні в якому разі, у нього немає такого багатого життєвого досвіду, щоб він розумів тяжкість цього 4 у поведінці. Натомість він був вражений тим, що я кілька днів плакала безперервно, і це повернулося до мене дуже важко. Він страждав за мене.
Я бився зі школою, з тими там примітивниками, яких називають вчителями. Це була битва з вітряками. Надавши обом режисерам письмовий матеріал про те, що означає СДУГ, прояви та лікування, я отримав від них наступне запитання: Як ви думаєте, чи заживає він за місяць?
Це показало мені, наскільки вони неробочі і що вони абсолютно нічого не розуміють. Лікування тривале, але їх це не зацікавило.
Чи знаєте ви, чим закінчився конфлікт? "Ми даємо йому 8 одягнутих у другому семестрі, щоб не повторюватися через поведінку, а перенести його в іншу школу".
Це я зробив. Я натрапив на надзвичайну школу і буду називати її, бо директор там і весь педагогічний колектив є особливими: ШКОЛА № 4.
Наш кошмар трапився у доц. 27!
dudu відповів 20 квітня 2010 р. - 14:10 Постійне посилання
Це школа, де трапилася бруд у Бухаресті? слід трохи більше шумувати з цього приводу, мені здається, це абсолютно відхилений випадок!
Marylin відповів 20 квітня 2010 р. - 19:17 Постійне посилання
ТАК . Я зробив це, але марно, вони закрили свої кроки.
Теофана відповіла 20 квітня 2010 - 14:18 Постійне посилання
Марилін, вітаю із пошуком відповідної школи для вашої дитини. Безтурботність і особливо погана воля в деяких школах щодо дітей, які не мають "середньої дитини", лякають.
Marylin відповів 20 квітня 2010 - 19:24 Постійне посилання
Мені пощастило бачити справи на веб-сайті Міністерства освіти. Ти крутиш головою!
Моні відповів 20 квітня 2010 р. - 14:19 Постійне посилання
Даніеле, знай, що не все, що ти бачиш і читаєш у мережі, є правдою. У зв’язку з СДУГ зовсім не «дурно», коли у вас є дитина, яка має проблеми зі збереженням концентрації в школі (та й взагалі в будь-якій діяльності), коли вона не може інтегруватися в спільноту, агресивна і робить щось без усвідомлювати їх наслідки, і не тому, що він цього не хоче, а тому, що не може і потребує допомоги. Через несвідомих людей, таких як ви, багато дітей із СДУГ не потрапляють до лікаря, не отримують лікування і в підлітковому віці стають злочинцями, споживачами наркотиків тощо. Наркотики, які, на вашу думку, збагачують фармацевтичні компанії та лікарів, дають цим дітям із СДУГ шанс вести нормальний або майже нормальний спосіб життя.
Мерилін, бажаю тобі успіху та багато терпіння з сином.
Marylin відповів 20 квітня 2010 - 19:21 Постійне посилання
Дякую від щирого серця, мені потрібно це заохочення. Завести таку дитину дуже важко. Не все вирішується лише любов’ю матері. Також потрібно терпіння.
І якщо ти бачиш, який він милий, у нього таке смішне обличчя, він веселий, веселий, розумний, жартівливий, його розум працює, щоб залишити тебе без мови, він прагне до інформації, він надзвичайний, але не такий, як -і моя. Вам це просто подобається з першого побачення.
Напишіть коментар. відповів 20 квітня 2010 р. - 16:47 Постійне посилання
Якщо йому довелося одягнути 4, я навіть не хочу уявляти, що він зробив! Тільки батьки - єдині і все.
А не ховатися за хворобами та іншими речами.
Marylin відповів 21 квітня 2010 - 7:35 Постійне посилання
Це не коментар, написаний мною .
[Відредаговано MedLive.ro]
Ясі відповів 20 квітня 2010 р. - 17:01 Постійне посилання
Я також не згоден з ліками в таких випадках. У мене є досвід дитини з СДУГ. Ми проводимо поведінкову терапію з 4 років (зараз 8 років) з неймовірними ефектами. Зараз дитина ходить до школи і їй дуже добре. У нього все ще бувають моменти, коли він не обережний, але загалом у нас проблем немає. протягом 1 року я також пробував ліки, але зупинив його, коли зрозумів, що це може представляти фізичний та психічний ризик. Тож рекомендую поведінкову терапію з упевненістю!
andreea відповів 7 липня 2010 р. - 15:43 Постійне посилання
ORIANA відповів 6 червня 2013 р. - 13:11 Постійне посилання
де ви робили поведінкову терапію з такими хорошими результатами?
У мене є 6-річний онук, для якого батьки не знають, яким шляхом піти.
Дякую
mary відповів 20 квітня 2010 - 17:12 Постійне посилання
Ці жінки та їх спотворене мислення, модифіковане типом синдрому, яким вони страждають, з фізіологічною адресою, звичайно - TPM. Я забув, будь ласка, пробачте, ми живемо в повній політичній коректності, як про жінок, так і про померлих, лише назавжди. Той, хто дивиться в рот жінкам, або дурний, або охоче хоче від них чогось. Вони заселили школи, їх чудова присутність приносить їм невиправдано високі оцінки, і тримаються купи купу сумок у закладах. Подорожі, ювелірні вироби, пошарпана істерія, кабінети психотерапії та багато іншого - яка привабливість, як мухи.
didi відповів 21 квітня 2010 р. - 7:38 ранку Постійне посилання
Можливо, ви ПОЯСНЮЄТЕ, про що говорите, вам не дуже подобається тема, ви хочете вести розмову з нудьги?
Марія відповіла 20 квітня 2010 р. - 17:14 Постійне посилання
Діагноз СДУГ дуже реальний, і це мене турбує. Коли я зрозумів, що моя дитина може зіткнутися з такою проблемою, я почав вчитися. Отже, протягом 6 місяців я вивчаю проблему і почав застосовувати різні методи, які читав у різних книгах з батьківства для дітей з такими проблемами. Виявлені вчасно і надійно взяті, вони дають приголомшливі результати. Я не згоден із лікуванням наркотиків, хоча воно найзручніше. Я почав з більшої похвали за дитину та незнання, коли вона помиляється. Ми багато говоримо про те, що робить його щасливим, сумним про те, що добре і погано. У нас на стінах плакати з різними завданнями, наприклад: вранці: вмивання, одягання, вискакування і повірте, починаючи з 8 років, з простими завданнями непросто. Безперечно, це дає результати. Він страждає, тому що хоче всієї уваги мене, мого чоловіка, вчителя, і з ним зовсім непросто працювати, але це НЕМОЖЛИВО, особливо в чужій країні різними методами. Успіхів усім і багато терпіння.
Marylin відповів 20 квітня 2010 р. - 19:23 Постійне посилання
Разом дивіться тематичні фільми, героями яких є діти в різних ситуаціях. Ідея прийшла в мене раптово, і вона спрацювала.
Даніель відповів 20 квітня 2010 р. - 19:50 Постійне посилання
Мамочко. якщо ви недоброзичливо рекламували цю "хворобу", то принаймні ви були розумною людиною. Мені шкода бачити, що ви справді вірите в цю хворобу, винайдену кілька років тому в DSM-IV і про яку ви, бачите, листувались з ще кількома психологами в штаті. Це сумно. ви катуєте цю дитину з теоріями в голові, ховаєтесь за хворобами, таким чином ви є так званою доброю матір'ю, а психіатри підтверджують свої теорії і роблять велику кишеню. Єдиний, хто програє, - це бідний малий, якому не дозволено жити вільно. !
чи не однаково? відповів 22 квітня 2010 р. - 16:05 Постійне посилання
Ден відповів 20 квітня 2010 р. - 21:19 Постійне посилання
Для тих, хто не пройшов подібного досвіду, зрозуміло, що я не розумію, чому вони коментуватимуть щось, чого не знають.
12 років тому вираз СДУГ навіть не знали в Румунії, тому моїй дитині поставили діагноз аутизм, і вони написали лікування, яке замість того, щоб допомогти йому, тягнули його назад. Тож разом із моєю дружиною я Я вирішив не давати йому ніяких ліків. Чесно кажучи, я ніколи не буду жаліти, що зупинив ліки. Я роками перейшов на групову терапію, соціалізуючу терапію. Зараз йому 16 років, і в звичайній школі йому важко, але він може це зробити. Найголовніше у наших стосунках з ним - це той факт, що він завжди почувається коханим, захищеним, підтриманим. Він навряд чи приймає критику, але ми намагаємось зробити її якомога солодшою. Я, чесно кажучи, не рекомендую будь-які ліки, оскільки принаймні у випадку з моєю дитиною це не дало результатів.
Бажаю всім, хто має подібні проблеми і перебувають у зародку, багато ТЕРПЛЕННЯ та розуміння та впевненості, що колись у них народиться нормальна дитина.
Не забувайте, що надія вмирає останньою. Все найкраще
Iustin відповів 20 квітня 2010 - 23:17 Постійне посилання
Marylin відповів 22 квітня 2010 - 18:16 Постійне посилання