Революційний ХІТ або ділова афера Артура Джонса

від Гість 16.07.07 14:33

Привіт всім

Ну ось я задаю собі багато питань про ХІТ.
Це справді революційний метод навчання, описаний Джонсом та іншими великими ВВ, чи це величезна ділова афера, яку здійснив сам Джонс, коли він відокремився від NAUTILUS в середині 80-х?.

Світ бодібілдингу в США сприймається зовсім по-різному, подібно до того, як сумо в Японії бодібілдери в США - зірки.
Зверніть увагу, курс скудості залишає вас мріючими, і тоді професійний культурист дуже добре заробляє $$$$$.
Тож що думати про його великих ВВ, які відстоюють ту чи іншу техніку .

Ось чому я звертаюся до ваших знань про цей метод навчання, щоб скласти думку, яка, сподіваюсь, буде об’єктивною.

Дякую всім
Бен

афера

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від FlashGordon 16.07.07 14:46

The HIT: Revolutionary або Arthur Jones Business Scam ?

від Гість 16.07.15 15:17

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Ленвін 16.07.07 15:37

The HIT: Revolutionary або Arthur Jones Business Scam ?

від FlashGordon 16.07 16.48

ні, я не практикую ХІТ, тому що інтенсивно займаюся легкою атлетикою поруч з м’язами, і це було б занадто податковим для обох одночасно. Але я все ще вважаю, що основна ідея HIT: інтенсивність - це опора бодібілдингу.

The HIT: Revolutionary або Arthur Jones Business Scam ?

від Гість 16.07.17: 27

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від BlackMantis 16.07. о 17:53

The HIT: Revolutionary або Arthur Jones Business Scam ?

від Джол 16.07.17: 43.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Вінсент 16.07.17: 08.

Я не знаю, чи можу я сказати, що роблю "ХІТ". Я намагаюся тренуватися з максимальною інтенсивністю, невдачею та інколи, низький обсяг 1 ретельно ретельно екзо (винятки DM/Curl, але я повернусь до одного набору)

і кожен екзо зазвичай 1-2 рази на тиждень, але я усвідомлюю, що вдвічі більше. і що справді потрібно тиждень і більше, перш ніж відбудовувати м’язи.

Так що так, схоже на ХІТ у розкол. між HIT та Heavy Duty

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Гість 16.07 19:21

Мене викликає невдоволення від hv та декількох наборів, це те, що наші наступні набори обов’язково менш ефективні, якщо ми працюємо над м’язовою недостатністю (не просіть мене робити СД, не переходячи до невдачі).

Який сенс робити 10 x 75 кг при постійному струмі і продовжувати з 8 x 65 кг, 7 x 60 кг. Я повторюю це запитання на кожному занятті, кажу вам.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Аморі 16.07 19:30

Особисто моє навчання - це суміш:

- HIT, тому що на деяких екзо я роблю лише одну серію до м'язової недостатності (наприклад: локон),
- цикл а-ля Мак-Роберт (лише серія робіт, приклад: SDT)
- Режим живлення: 5 * 5 при зануреннях і SQT

Для мене це все правда !
Коли екзо лайно, вам просто потрібно змінити тренування: або перейти на цикл, або перейти на HIT, або перейти на 5 * 5.

На закінчення: HIT - це аж ніяк не шахрайство !

The HIT: Revolutionary або Arthur Jones Business Scam ?

від Джон Л. 16.07 20:27

Так, я зробив щось на кшталт хіта кілька разів.

Я робив ці останні два місяці, одночасно з моєю сушкою: 1 серія для екзо, 1 екзо на м’яз, з відмовою, негативним відмовою та паузою відпочинку.

Збалансувати відсутність прогресування вимірювань за 2 місяці (але також не втратити), -4 кг (сухе) та правильне збільшення показників.

Там я залишив щось із більшим обсягом.

The HIT: Revolutionary або Arthur Jones Business Scam ?

від Вінсент 16.07 20:38

чому б вам не зробити нитку в парфумерній дошці Жан ?

Мені було б цікаво дізнатися, де ти знаходишся і як ти прогресуєш.

The HIT: Revolutionary або Arthur Jones Business Scam ?

від Джон Л. 16.07 21.33

Ну це просто, просто я не хочу.

Якщо говорити серйозніше, я не бачу надто великої користі, але це може бути корисно (це корисно для цього?). Крім того, моя ефективність насправді не є чудовою, і я тримаю вдома слово з самого початку (близько 200 сторінок ) або я вже все зазначаю, і коли трапляється щось важливе, я роблю публікацію (фото.).

Але привіт, ти ніколи не знаєш, що я зможу це зробити, якщо буду мотивований.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Вінсент 16.07 21:36

The HIT: Revolutionary або Arthur Jones Business Scam ?

від Гість 17.07.09 09:02

Очевидно, здається, що досить важко підтримувати високий темп в ХІТ, головним чином через фазу відновлення та психологічний вплив (так як це дійсно важко як тренування)

Те, що я пропоную вам, - це намагатись рухатись у цьому напрямку якомога довше і розміщувати свою рутину та свої навички, коли я рухаюся.

Конструктивні коментарі будуть вітатися, і я впевнений, що вони не підведуть.

PS: якщо інші люди (початківці, як я) бажають займатися HIT, було б цікаво спробувати розвиватися разом, щоб:
-МОТИВУЙ Гей Гей Гей
-поділитися нашим досвідом

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Манілл 17.07.17: 38.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Ніколас Дельпорт 17.07.12 12h52

Я думаю, що ХІТ найкраще підходить для початківців для просунутих, якщо їх виконувати скрупульозно !
за допомогою HIT ви вчитесь розвивати інтенсивність, ви також вчитеся зосереджуватися на невеликій кількості сетів,
але перш за все ти вчишся не ставати наркоманом у спортзалі, як я, і це дозволяє тобі інтенсивно присвячувати себе іншим цінностям, як так добре говорить Менцер.
HIT - це також проста система для втілення на практиці, а отже, доступна для найбільшої кількості людей.

Бодібілдинг, що практикується як "хобі", повинен залишатися лише цим і не повинен надати більше значення, лише професіонали можуть проводити години в тренажерному залі, тому що ми також не будемо платити їм, щоб вони тусувались, вже лише для більшості з них склалося тіло непридатне для роботи вони повинні бути зайняті і ніде не можуть працювати (ви можете собі уявити, як Рон Коулман у Auchan у проходах рекламує цукерки, замасковані під пиріг, хто співає?)

Чесно кажучи, HiT дозволяє отримати більш ніж поважний приріст в обсязі та потужності, не зазіхаючи на конфіденційність.,
Я можу сказати, що після того, що зі мною щойно сталося, великий обсяг закінчився, мені пощастило не огидуватися бодібілдингом все життя, і це диво, я забув, що комбінезон був видом спорту, призначеним для оздоровлення людей !
Я щойно замовив усі книги Менцера (за винятком суворого режиму 1) на його сайті
У мене є невеличка ідея за головою. Зачекай і побачиш

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від FlashGordon 17.07.17: 02.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Ніколас Дельпорт 17.07.13 13:13

Ну так, робити законні 35 годин навчання на тиждень
професіоналам не залишається іншого вибору, як збільшити дозу кофеїну,

насправді це все, якщо вони стільки тренуються, це тому, що їм платять відповідно до результатів !

Звичайно, фізична людина не може дозволити собі пройти тренування Лі Пріста під рукою, не обпектись, краще звернутися до інших методів.

The HIT: Revolutionary або Arthur Jones Business Scam ?

від Джон Л. 17.07.17: 42

-4 кг - це сухість, тому що моє меню (біцепс.) Не зменшилось.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Вінсент 17.07.17: 17

ви дійсно переходите від однієї крайності до іншої 2 години 6 разів на тиждень, щоб нарешті дозволити собі (пере) спокуситися важким митом !

якщо ти хочеш скуштувати останню книгу Майка, запитай мене, я її маю
Я не думаю, що роблю так мало, але зменшення обсягу та частоти у разі застою мені здається логічним та ефективним !

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Ніколас Дельпорт 17.07.15 15:06

Скільки б я не критикував Менцера, кожен раз, коли я заходжу на його сайт, це повертає мене назад,
тим більше, що це одна з рідкісних "зірок", яка відповіла мені особисто поштою, коли я писав йому в 95 році, з усією простотою, цей хлопець не заробляв зайвих грошей, і по-людськи це людина, якою я захоплююсь, не повинен забудьте, що він до кінця піклувався про свого важко хворого брата, до того ж він помер за день до нього, мало хто був би здатний на таку відданість коханій людині,

Я хочу відновити його метод з усіма необхідними елементами, мені бракувало стільки інформації про опис вправ, зміст заняття, швидкість повторень, я просто знав з його статей, що чим менше ми робили і тим краще це було, тому Я скоріше дотримувався стилю Джонса, наприклад, часто 3 сесії на тиждень і більше однієї серії
Потрібно також сказати, що бажання бути в тренажерному залі штовхнуло мене часто повертатися назад, тому я регулярно виснажувався, працюючи два дні поспіль, тому я зіпсував з 93 до половини, дотримуючись порад Майка або жалюгідного результату. Крім двох, я дотримувався тієї самої програми, що і Йейтс, тому 4 сеанси на тиждень плюс добавки, які повільно привели мене до ожиріння

З поваги до пам'яті Майка Менцера я хочу спробувати востаннє,
Я хотів би мати можливість прибити дзьоб усім його недоброзичливцям, професіоналам Великого обсягу, я покладу все, що у мене є в живіт, і ми побачимо
Якщо Майк бачить мене згори з його ідеальними вусами, я хочу, щоб він пишався.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Гість 17.07.15 15:26

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Вінсент 17.07.15 15:29

На Hardgainer.com bcp кажуть, що це їм нічого не зробило, навіть необмежене, втрата м’язів, але я також думаю, що ДУЖЕ мало людей мають розум і волю тренуватися так важко, як їм потрібно, з важкими обов’язками. Інші, такі як Даніель Хатчісон чи Гаміш Робінсон, клянуться цим, і вони великі та сильні.

ви повинні вміти це робити, щоб провалитись у всіх серіях, навіть якщо їх небагато. На сайті Фаб ви проходите тренування Heavy Duty 2, його остання книга практично однакова, він додав 1 серію для преса, пряме витягування руки замість Пуловера, Витягування замість скручування бруса, і каденція інша, 4 в негативному, 2 у позитиві та 1-2 у скороченні, якщо я правильно пам’ятаю.

"Понеділок
Пек-колода або розкладка, що лежить на рівній лавці, відразу за нею
Нахилений прес (якщо можливо, на ковальській машині)
Пуловер на машині "Наутілус" або з гантелями, відразу за яким
Витягування шківа на спині
Станова тяга (не прямі ноги)

П’ятниця
Розгинання ноги, відразу за яким
Натиск на стегна
Підвищення теляти

Вівторок
Бічне піднесення (на машині Nautilus, якщо це можливо)
Нахилений боковий підйомник бюста (якщо можливо, на палубній машині)
Стоячи бар локон
Розширення трицепса, відразу за яким
Провали

Субота
Розгинання ніг, відразу за яким
Присідання (на ковальній машині, якщо це можливо)
Піднесення литок

Середа
Відновити цикл, розпочатий у понеділок "

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Гість 17.07.15 15:53

go hop давайте підемо я слідую їх прикладу також nico.

з іншого боку, я не думаю, що я точно відновлю рутину Майка, я волію змінюватися залежно від настрою, тому що, як ви так добре сказали, було б шкода все це дарувати, не відчуваючи ні найменшого задоволення.

Я відразу ж поставлю виступ учорашньої сесії, а також її розпорядок дня.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Гість 17.07.17.07.

Вам слід добре подумати, я не знаю, чи маєте ви великий досвід бодібілдингу, але HD для мене звучить як рутина для просунутих культуристів. Зазвичай ми зменшуємо частоту та збільшуємо інтенсивність з досвідом, оскільки відновлення обов’язково довше. Не кажучи вже про те, що давати все в одній серії непросто, треба навчитися це робити, і це може зайняти місяці, роки. Інакше це не буде продуктивним.

Ідеал, безсумнівно, починати з класичного спліту, робити рік-два над ним, а коли ми застоюємось, ми починаємо відповідно зменшувати обсяг, щоб продовжувати прогрес завдяки оптимальному відновленню. Хіт і HD - це, серед інших, методи адекватної роботи зі зменшеним обсягом.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Гість 17.07.17: 39.

немає справді бобо, у мене дуже мало досвіду - це 2 місяці.
але я добре почуваюся з цим видом навчання.

але, можливо, ви маєте рацію, у будь-якому випадку я щойно оновив свої можливості і хотів би спробувати прогресувати в цьому напрямку.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Ніколас Дельпорт 17.07.17: 44.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Джон Л. 17.07 21:04

Повністю погодьтеся, спочатку потрібно трохи потренуватися, інакше не можна наносити достатньо соку на серію.

Серія HIT закінчується не силою, а розумом, це місце диктує, і саме він відпускає першим.

Я провів свій тренінговий тренінг із другом, який тренувався зі мною 1,5 року (+ 10 кг) і мав набагато більше проблем, ніж я, завантажуючи штангу. У нього склалося враження, що він знаходиться внизу, але на багатьох екзо я впевнений, що міг би взяти більше, за винятком того, що він цього більше не помітив (або не хотів, бо це зробило б серіал ще кращим. більш болючим).

Тож спочатку класичне тренування: 3 серії, потім через рік 2 серії і нарешті ви можете спробувати хіт.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Фабріс СП 17.03 15.33

Озираючись назад, я не знаю, чи був HIT навмисною аферою з боку Артура Джонса, чи він був щирим у своєму підході.

У будь-якому випадку це прекрасне море ## яке зіпсувало успіхи багатьох практикуючих бодібілдингу.

І все-таки існували деякі підказки, включаючи той факт, що Артур Джонс не розумів відносин довжини напруги (він вважав, що максимальне напруження м'яза знаходиться в повністю скороченому положенні, коли саме зворотне!).

Що стосується важкого обов'язку Майка Менцера, це все одно є великою дурницею. Він просто використав свій авторитет як колишній професійний бодібілдер (з неймовірною генетикою: кремезні та наддовгі м’язи), щоб просувати абсолютно шалений метод, який він сам ніколи не використовував.

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Руді 18.03 09:45

ХІТ: Революційна або ділова афера Артура Джонса ?

від Фабріс СП 29.03.13 13:00

Думаю, вони вірили в це, але не соромлячись фальсифікували результати, щоб зробити свою пропаганду.

Я беру в якості доказу свідчення про повністю марення, про які повідомляв Майк Менцер про своїх учнів у своїх книгах, і це може бути лише неправдою.

А також Колорадський експеримент з Кейсі Віатор, який за місяць тренувався б повністю у повному корпусі та на машинах Nautilus, щоб набрати 12 кг.

Знову в 2016 році Еллінгтон Дарден повертається до історії в цій статті:

Але він сам має всі інтереси зробити це надійним, оскільки він робить свій бізнес навколо HIT.

Правда полягає в тому, що на той час машини Nautilus були гнилими вдома: знаменитий машинний пуловер, який я випробував у Майклі Гунділл в 2004 році, майже непридатний для використання без змін. Так званий змінний опір з кулачком неадекватний, морфологічна адаптація дорівнює нулю, траєкторії не збіжні тощо.

Отож, швидше за все, Кейсі Віатор паралельно важко тренувався з барами та гантелями (крім того, що просто повертає вагу, втрачену від гострої хвороби, але ніхто не заперечує цього).

Ця маркетингова стратегія віднесення результатів до одного методу під час навчання в іншому випадку, до речі, не постаріла.:-)