Утеплення даху будинку

Детальне запитання

Запитання, задане 19.01.2017 БЛОТ

утеплення

Я обміняв утеплювач загубленого горища свого будинку в січні 2016 року.

старий утеплювач (скловата) замінений на 34 см видутої целюлозної вати.

Нещодавно приїхав експерт, щоб провести обстеження та встановити діагноз:

Гігрометрія між 28 і 31% = занадто висока -

Щоб він швидко не погіршився, він пропонує покрити його продутою кам’яною ватою (близько 10 см).

Як ти гадаєш ? Сердечно дякую. Михайло.

9 відповідей експертів

Відповідь надіслано 19.01.2017 yves bouxirot

Здравствуйте,
рівень вологості між 28 і 31% відповідає якій мірі? Якщо ваше горище нормально провітрюється дощовим екраном ВПЛ, немає жодної причини, що вашій ваті загрожує небезпека (навіть без пароізоляції на вашій стелі), і це не 10 см вовни.
Cdlt

ніхто не знайшов цю відповідь корисною

Відповідь, надіслана 19.01.2017 Marc WIP

Вологість 30% занадто висока? Ви запитували про середній рівень вологості в будинку? У вас можуть бути сюрпризи !

Чи потребує серйозного калібрування пристрій вашого експерта? побачити більше.

Яким чином, додатковий утеплювач кам'яної вати, обдутий целюлозною ватою, знизив би цю норму, що мені здається неправильним ?

Чи не буде вугра під скелею (ми можемо подумати про заміну терміна вугор. Іншим, який також починається з a) ?

люди знайшли цю відповідь корисною

Відповідь надіслано 20.01.2017 Jean-Claude LEBLANC

привіт, вибачте, ви мали справу не з експертом, а скоріше з продавцем, який намагається взяти у вас максимум грошей за безцінь, попросіть у підтверджуючих документів, що він фахівець .

ніхто не знайшов цю відповідь корисною

Відповідь, надіслана 20.01.2017 NR-Zed

Це трохи як сказати вам, що вам доведеться продати свою машину, бо повітря всередині занадто сухе. ти назвав би мене шахраєм і мав би рацію (посміхається)

Нахуй що мошенник ! . вибачте, що це вийшло з серця ах-ах-ах

Це просто велика нісенітниця ! Я ніколи раніше не мав цього.
Відомо, що целюлозна вата має гігрометричне управління, і, як зазначає Ів, 10 см кам’яної вати навряд чи щось або майже нічого не змінить на ваш утеплювач, що вже є на місці.

nb/попередьте своїх сусідів, що у вашому районі є "маргулін", і повідомте свою ратушу про цю спробу шахрайства. Важливо викорінити цей вид практики !

люди знайшли цю відповідь корисною

Відповідь надіслано 20.01.2017 р. Rdrenec

Здравствуйте
Ви встановили хорошу ізоляцію, целюлозна вата має теплопровідність у сухому стані, яка коливається від 0,035 до 0,041 Вт/мК. однак він чутливий до вологості та осідання (мінімум 20%). Тому лямбда повинна бути збільшена на 0,005 Вт/мК.
Він може захоплювати до 30% вологості по відношенню до своєї ваги, не втрачаючи своїх тепло- та звукоізоляційних якостей і не ризикуючи погіршити або загнити.
тож не дозволяйте себе ошукати цими так званими експертами!

ніхто не знайшов цю відповідь корисною

Коментар, опублікований 22.01.2017 CLIMATNAT

CSTB не встановлює лямбду вати в сухому стані, але з мінімальною вологістю 14%.
Тоді ця лямбда не змінюється залежно від населеного пункту, оскільки вона враховується на початку при продуванні загублених горищ.
Він змінюється, коли стіни продуваються, тобто від щільності 55 кг/м3 або при вологому виступі.

Відповідь, надіслана 23.01.2017 колишнім експертом Ooreka

Щоб покрити вашу поточну ізоляцію, покрийте пластиною розміром 600x450 у стільниковому склі 120 мм c - 100% водонепроникність, 0,042 коефіцієнт теплоізоляції та .M0 вогнестійкість. шкідники не їдять цей матеріал.
Це французький винахід, починаючи з 1934 року шляхом переробки лобового скла на той час, коли в обігу було дуже мало автомобілів.
деякі оптові оптовики поширюють його вже 20 років, у світі є два виробники .
Сподіваюся, це відповідає на ваш запит.

люди знайшли цю відповідь корисною

Відповідь, надіслана 23.01.2017 КЛІМАТНАТ

Так, це геніальна ідея, містере Парментьє! покрийте вату, щоб ущільнити її, кращої поради немає !

Поки ви там, чому б не стрибнути на нього двома ногами, щоб він зайняв менше місця і містив 1 або 2 обертові двигуни AMX30 на горищі, так що утворене тепло діє як буфер між вітальнями та вітальнею кімната. 'зовні.

Справді, якийсь час цей сайт почав с. !

люди знайшли цю відповідь корисною

Коментар розміщений 23.01.2017 користувачем

Дякую, що взяли мене назад. кришка не упакована .

Коментар, опублікований 23.01.2017 CLIMATNAT

Коментар, опублікований 23.01.2017 CLIMATNAT

А потім навіть так. Накрийте ізолятор з µ 1 або 2 іншим, який, безсумнівно, має дуже високий µ, що, на вашу думку, станеться? ?

Відповідь надіслано 23.01.2017 ouateco

ніхто не знайшов цю відповідь корисною

Відповідь, надіслана 24.01.2017 NR-Zed

Отож я тут. в більш м’якій версії !
Ні, 12-сантиметрове піноскло для покриття вашого абсолютно нового 34-міліметрового утеплювача не є хорошим рішенням.
Було б навіть абсурдним рішенням зруйнувати вашу ізоляцію твердим матеріалом, який є важчим і в 3 рази менше ізоляційним. .
Крім того, піноскло є паронепроникним і, отже, утворюватиме цвіль у рекомендованому положенні над ватою.
Нарешті, остерігайтеся вигадливих комерційних претензій, які полягають у тому, щоб повірити у вистави, які не відповідають виставам, зазначеним у сертифікатах, та остерігайтеся екзотичних сертифікатів, таких як ті, що надходять з Росії, України чи Албанії.
висновок: порада використовувати піноскло, набагато дорожче, менш ефективне та водонепроникне - це просто дуже погане рішення.

люди знайшли цю відповідь корисною

Коментар розміщений 25.01.2017 від Anonymous

дякую за вашу відповідь

Ooreka дякує вам за участь у цих дискусіях. Однак ми вирішили закрити службу запитань та відповідей. Таким чином, відповісти на запитання та коментарі вже неможливо. Проте ми сподіваємось, що ці обговорення були для вас корисними. До нових зустрічей з новими пригодами з Оорекою !