Наявність; Амазонка в Парижі, "як капітуляція"
Amazon повернувся на Паризькій книжковій виставці в 2012 році - по-перше, фірма ніколи не ступала на літературну подію ніде в світі. Однак присутність у 2019 році, із стендом більшим, ніж минулого року, турбує, турбує та принципово турбує.
18.03.2019 о 17:16 за запрошенням автора
17 реакцій | 0 Акції
18.03.2019 о 17:16

Крістіан Торел із книгарні Ombres blancs у Тулузі надсилає нам лист, який він надіслав президенту Національної видавничої спілки Вінсенту Монтаню. Тому що продавець книг має більше, ніж право ставити під сумнів присутність такого оператора. Нижче ми повністю відтворюємо його текст.
Пане Президенте,
Через два роки ми будемо святкувати сорокаріччя Закону про єдину ціну на книги. Ви зможете зробити це з гідністю і знайти слова для «вшанування пам’яті», такі слова спілкування, які занадто часто позбавлені змісту.
Зі свого боку, якби мені дали можливість, я б із задоволенням 2 листопада відсвяткував 40-ту річницю публікації маленького "наклепника" La Fnac et les livres, написаного Жеремом Ліндоном, книжкове зобов'язання, якщо коли-небудь існував один, але перш за все маніфест, щоб насторожити та зробити можливим майбутнє для видавців, авторів та книг, дозволивши продавцям книг зберегти своє імперативне, неминуче місце в книжковій економіці та в суспільстві читачів.
Як ви знаєте, слова та аналіз були настільки правдивими та настільки компрометуючими для Fnac, що судовий позов Андре Есселя, його засновника, засудив та скасував розповсюдження. Занадто пізно повідомлення пройшло, "опір" діяв, переконання були загострені, особливо серед політиків, Франсуа Міттерана та Джека Ленга. Саме їм ми зобов’язані таким продуктивним рішенням щодо майбутнього нашого сектору.
Але це перш за все переконанням, аналізам, прогнозам, що ми все ще зобов’язані бути сусідами у різноманітті редакторської продукції, дружити, іноді бути «партнерами», щоб бути більш сучасними. У часи, коли все було більш кустарним, більш ризикованим, потрібно було покладатися на зобов’язання, виступи та дії. Наприкінці 70-х ми чули і слідували, спочатку за "босом" Едицій де Мінуа, але також і дуже близьким йому, за "босами" Сеюля, Жана Барде і Пола Фламана.
Я виступлю 4 квітня на конференції на тему "Le Seuil after 1980", організованій Нантерським університетом. Я відповідаю за згадування цього періоду заручин через тему: 1981. Поріг посеред броду. Від редакторських зобов’язань до комерційних зобов’язань. Зокрема, я згадаю цей момент розвороту з точки зору розповсюдження, коли Жером Ліндон вирішив приєднатися до Le Seuil і створити з будинком на вулиці Якоба структуру, яка була показовою для роздумів про зв'язки з книжковими магазинами, про оновлення методи оприлюднення, а також розповсюдження.
Протягом 1980-х Le Seuil et Minuit змогли об'єднати найкращі будинки та найкрасивіші каталоги навколо них, поділитися ними з незалежними книгарнями, особливо з мережею, яка була відновлена у 1980-х завдяки новому поколінню. . Це було зроблено завдяки Закону про єдину ціну та ініціативам, що послідували за ним. Ле Сей, його президентство та комерційне управління, були новаторською політичною силою до того, як інші палати вступили в боротьбу після ухвалення закону, а іноді і дуже пізно.
Ви є власником цього будинку майже два роки та спадщиною його історії. Ви також є президентом Національної видавничої спілки, найвищим представницьким органом у своїй професії. Таким чином, ви несете відповідальність за образ, переданий діями вашого нового і престижного будинку, як і вашим спілкою. Ви визнали присутність компанії Amazon посеред салону Лівр, Паризький Лівр, очевидною.
Якщо я вірю в те, що мені кажуть, ви створили організацію, яка компрометує відносини між авторами та видавцями, просуваючи самовидання, тим самим відводячи дії видавців на здійснення "застарілих фінансових та інтелектуальних повноважень. Це трохи як "вистрілити собі в ногу", щоб зробити таке вражаюче місце для основного бізнесу Amazon - хижацтва.
Тому я сприймаю цю присутність як капітуляцію, як підпорядкування наказу, який суперечить спільним зобов'язанням наших професій. І до спільної історії. Мені навіть здається, що це подія, яка ставить під сумнів вашу частину спадщини історії Ле Сею.
У січні я прийняв запрошене мені, по-братерськи, бути поруч з Олів'є Коеном, щоб привітати роботу його будинку на Головній сцені Салону, перш ніж зрозуміти, що я можу піти на цю зустріч, тому що в Тулузі потрібно день присвячена подружжю Сесіль Реймс-Фред Де, двом основним письменникам і художникам півстоліття, які зараз забуті, але сліди яких ми любимо зберігати в нашій книгарні.
Це ознака вірності тим речам і людям, яких ми любимо. І оскільки ми також віддані Олів’є та його авторам, ми прийшли. Таким чином, Ніколас Вівес, чудовий продавець книг літератури наших Білих тіней, представив Олів'є та його гостям те, що ми хочемо зберегти за будь-яку ціну тут, у Тулузі, "політикою авторів", проектом "каталогу" “Будинок”. Він захищав за Оливкове дерево, історію, авторів, рядок, і дав знак стійкості наших зобов'язань і нашої волі "протистояти" новому порядку.
Це наша амбіція, це наша гордість, вона потрібна нам для захисту своїх пристрастей.
Тому я щасливий, зі свого боку, що не здійснив поїздку, не прибув ще раз до цієї точки зустрічі на Версальській Порті, часто такої галасливої, але яка також стає місцем глухої тиші та поразки, "капітуляція". Це врятувало мене від сорому перебування під майбутнім егідою прийнятого панування нового господаря, нового господаря, про якого слід пам’ятати, що він виключив себе зі своєї належності до нашої країни, до нашої Республіки, до наших цінностей.
Книжковий магазин Ombres Blanches в Тулузі
17 коментарів
19.03.2019 о 06:20
бла-бла-бла, бла-бла-бла і бла-бла-бла. Хто видає понад 600 книг на початку вересня? Амазонка? Хто топить ринок і вбиває видавничі справи, як не безмежна ненажерливість видавців? Якби великі видавці могли робити так, як Amazon, вони б не були позбавлені цього. Проблема в тому, що їм доводиться вибирати між двома моделями: історичною моделлю чесноти, яка їм ганебно приносить користь, та відкриттям для конкуренції, яка безпосередньо загрожує їхній "суверенній" гегемонії. А хто такі індики з начинкою, як зазвичай .
19.03.2019 о 08:58
Дякую Крістіану Торелу та Actualitte за цю публікацію. Книга - це екосистема, яку не можна звести до її - цілком реального - економічного та комерційного виміру. Буде введено новий редакційний компроміс: фінансова гіперконцентрація великих груп та нав'язування моделі економіки платформи - дві загрози, з якими нам доведеться боротися.
19.03.2019 о 09:53
Amazon не є нейтральним гравцем, і французькі видавці помиляються. Це питання не лише книжкових магазинів, але й домінування над думками, як я пояснюю у висловлюванні https://www.lexpress.fr/culture/livre/edition-amazon-ou-le-triomphe- бездумного світу_1956637. html.
Книжковий ярмарок - саме один із засобів боротьби з Amazon, і ми повинні подякувати за це СНЕ і ще раз дорікати видавцям за відсутність, і особливо Хашетте.
Хашетте, яка підписала угоду з Amazon про видачу книжок, що видаються самостійно. Могильник французького видання не той, кому вірять у цій статті.
19.03.2019 о 16:34
Коротше кажучи, цей текст закликає до офіційних заходів остракізму, і Actualitté не знаходить на що скаржитися.
Завжди ті самі вороги свобод, готові привести нас до найгіршого, не усвідомлюючи цього.
19.03.2019 о 16:40
Новини надходять до нас із Relais des Ombrieuses Livides у Тулузі: "Далекописники урочисто звернулися з проханням про організацію виставки громадського транспорту для виключення панів Рено та Панхарда".
19.03.2019 о 17:41
Тому Amazon буде вашим прямим конкурентом? Отже, ви пропонуєте можливість усім негайно опублікувати будь-який рукопис у цифровому форматі після отримання вашими службами? У вас також є веб-сайт, на якому ви можете придбати будь-яку книгу (якщо ви обмежитеся цією сферою) незалежно від видавця та мови, пропонуючи можливість отримати її наступного дня у свою поштову скриньку. ?
Ви просто вражені, і замість того, щоб допитувати себе та винаходити свої роботи та методи, ви віддаєте перевагу зневажати та блокувати інновації. Де були видавці, коли у нас був * справжній * суто французький конкурент з Амазонки на ім'я alapage? Тоді його було легко розбити, у нього було мало грошей, і навіть помаранчевий потім не міг його врятувати.
19.03.2019 о 18:11
Так, у нас все це є в Éditions du Net, і ми французи. Книга поширюється у друкованому вигляді у всіх книгарнях, а також на Amazon, а також у цифровому вигляді. За даними BNF, у 2018 році ми опублікували більше книг, ніж Amazon, і одна з наших назв перевищила 25 000 примірників.
19.03.2019 о 22:07
"Інновація"? "Деніграція"? Елементи мови. Тому будь-яку комерційну пропозицію слід оцінювати за критерієм передбачуваної "інновації", ніколи не аналізуючи способу її побудови? Потрібно було б півгодини, щоб підняти мову ненависті поруч із табличкою з трьома виданими кров’ю (у стилі потопу, пробачте, шановні, але кількість є. Ті, хто захищає свій невеликий канал продажів із запалом відчаю. Амазонка та її гранична орендна плата знімають вам шапку за вашу продуктивність.) Хто має час витратити, це зробить. Занадто багато ярликів у широкому розумінні.
20.03.2019 о 10:39
Існує очевидна плутанина між:
1) оптимізація продажів, що стала можливою завдяки Інтернету, який обслуговує читачів та дрібних видавців, що набувають популярності (і справді є безглузде зневаження конкурента, щоб плюнути на ці аспекти: прогрес, про який йдеться, вже дуже помітний об’єктивно), і:
2) зловживання владою внаслідок переважної ситуації, яка насправді викликає занепокоєння в Amazon, здатна вилучити книгу з полиць, яку вона пропонує своїм клієнтам, і яка робить це безглуздо для цілей політичної цензури в США, або d «нав'язують ціни, як супермаркети фермерам. Але це не характерно для Amazon і вимагає регуляторних заходів, що забороняють таку цензуру, відновлення конкуренції та заборону відмови у продажу або зловживання домінуванням тощо.
Однак продавці книг ніколи не мобілізувались, за винятком першого аспекту. їм навіть вдалося прийняти закон про витрати на доставку, який Amazon відразу встановив у відсотках: тому компанія отримала вигоду від величезної рекламної кампанії завдяки дурням і прийнятого джекпота з кишені в розмірі одного відсотка за фунт. Добре зіграні хлопці. І не покращення їхніх послуг за цей час: ви також можете мати штаб-квартиру на вулиці Валуа.
Тому що існує також проблема із скаргою на ці зловживання та бажанням усунути дану комерційну компанію. Це глибоко лібертицидно і притягує корумповане суспільство, де апаратчики в’януть, хто їм не сподобається або збентежує. Ненависть стоїть на боці прикрого гніту, про який заявляє цей червоний продавець книг рожевого міста, який мені важко уявити, що він може читати стільки книг, не розуміючи так мало.
20.03.2019 о 21:46
Вибачте мене, але це неправильно. Втручань продавців книг чи інших, які засуджують концентрацію влади, яку представляє Amazon, існує не одна. Але це дуже поширена звичка, будьте впевнені, що найменший допис, що одночасно викликає "Амазонку" та "книгарню", вторгнутий коментарями людей, які, здається, все знають, але нічого не знають і раптово пояснюють помилки. Нехай прекрасна душа кинеться до нашої ліжка прикрої крамниці, щоб пояснити двом-трьом доблесним захисникам "свободи", що в їх тисячі листків, комічно складених як лібертаріанський маніфест, є плутанина декількох поверхів.: хворий:
21.03.2019 о 14:30
Ні. Я не прощаю тобі і твоїм "прекрасним душам" твоїми агресивними методами маревного остракізму, твоєю покрученою сліпотою, твоїм ad hominem і неінформованими риторичними методами.
20.03.2019 о 11:40
З часом пристрасні та зухвалі редактори поступилися місцем лякаючим та ледачим вівцям. Якщо не ганьбити Amazon, то для нього накривають стіл. Потрібна сміливість, щоб наважитися сказати це, коли величезна кількість авторів - читають "творців" - думають як я. Ви видавець площі Парижа? ГАРАЗД. Натомість подумайте, чому і запитайте себе. Замість того, щоб викривляти гіганта, який використовує безліч помилок та недоліків системи, спробуйте переосмислити цю систему разом із її посередниками. З іншого боку, зрозуміло, що ПЕРШИЙ КЛІЄНТ редакторів називається: AMAZON. Якщо ми маємо бойкотувати Amazon, як просять деякі, видавці повинні подавати приклад, але ми далеко від цього. Що стосується незалежних продавців книг, то багато з них перепродають свої книги через електронний магазин Amazon, коли водночас вони скаржаться на конкуренцію з боку американської платформи. Ти сказав дивно ?
21.03.2019 о 09:23
Amazon вже повинна сплачувати всі свої податки у Франції, як решта французьких видавців (ну, більшість, я сумніваюся у великих собаках видавничого сектору), і ми знову говоримо про це після присутності на книжковому ярмарку Amazon . У будь-якому випадку, краще підтримати місцевого продавця книг, ніж багатонаціональне питання ПРИНЦИПУ.
21.03.2019 о 16:21
Черговий продавець книг - жертва стокгольмського синдрому.
Якби він був розсудливим і трохи задумався, він зрозумів би, що літературною проституцією просто не займаються мікровидавці. Що на відміну від його "друзів", ми готові допомогти йому зберегти свій бізнес у живих, а не потопити його під вагою "книжкового ланцюга" та стрімкого пориву видавничої справи. Це гарантуючи йому свободу вибору.
Як ви називаєте бізнес, де ви змушені працювати з набагато більшою кількістю партнерів, ніж можете полюбити? ?
25.03.2019 о 12:50
Тулуза давно знаю Крістіана Торела. Його книгарня добре забезпечена, торговий персонал, як правило, компетентний, але він останній, хто вітає місцевих авторів. Він бере їх з дуже високого рівня, і якщо ви не є частиною правильних політичних чи муніципальних мереж, то вам буде неможливо зробити з ним підпис. Тоді він не повинен дивуватися, що люди більше не ходять до нього додому і не замовляють у іншого продавця книг або в Amazon.
25.03.2019 о 18:32
Amazon не є видавцем. Вони публікують що завгодно, доки платить так званий "автор". Але в той же час (я пишу англійською мовою), літературні агенти в Англії ставлять стільки перешкод на шляху письменника, і видавці в Англії більше не приймають рукописів, крім тих, що передаються агентом. Тому не дивно, що все більше людей звертаються до фріланс-видавництва, де вони опиняються наодинці в редагуванні, виправленні тощо. - навіть Стівен Кінг це робив нещодавно.
01.04.2019 о 05:28
Як і багато хто з нас, я традиціоналіст, а отже, прихильник класичного видання. Я друкував із Larousse (серія альбомів про Європу після Великої війни), Payot, Plon та Perrin. Я ніколи не уявляв, що колись зацікавлюсь Amazon як видавцем. Мені довелося переглянути свою позицію. Справді, я пишу про той період історії, який знаходиться під контролем справжньої мафії, якій я маю нещастя, тому що я не повторюю його докси і відмовляюсь інтегрувати його каплицю. Результат: досить суперечливий рукопис, оголошений Управлінню та заблокований під час виробництва в Plon; незважаючи на кілька перевидань у м'якій обкладинці в кишені та дворіччя, що відзначається в перспективі, заголовок не перевидавався, бо - цитую - "це коштує грошей" (Перрін), ще одна книга, ласкаво приглушена, яку я міг би, винятковий факт, повернути права ... І, як наслідок, AD випарувалося. Отже, це правильно, я не "шанувальник" Amazon, але якщо вони дозволять мені публікувати свою роботу, я був би зовсім дурнем зневажати це рішення. І до біса Плон-Перрен та ще кілька людей !