Поради щодо оптимізації джерел білка
Повідомлення від Альфус »28 липня 2017, 06:13

В даний час я на дієті для схуднення.
Мені 29 років, я вимірюю 172 см і маю вагу 83 кг, намагаюся втратити "швидким" способом (
700-800Gr/тиждень), щоб досягти 200-300Gr/тиждень, як тільки я досягну своєї першої мети, а саме 70 кг.
На даний момент я перебуваю на стадії імунотерапії (сублінгвальна десенсибілізація), і мені потрібно зробити лікування цілими органічними перепелиними яйцями
180гр/день вранці натщесерце (100гр), а ввечері (80гр), сире, протягом 3 місяців одночасно з моєю імунотерапією. Всі яйця (перепелині/курячі) з’їдаються не пізніше 7 днів після несучості, придбані у органічного сімейного заводчика.
Отже - згідно з коментарем - я приймаю 120 Гр (мінімум) до 160 Гр (оптимально) білка на день - незалежно від моєї ваги, до моєї ідеальної ваги (65-60 кг), я був би на рівні 1,8 - 2, 7 г/PDC.
Ось мій графік
5H: прийом імунотерапії + лікування перепелиним яйцем 1 (100гр) (зачекайте 4H)
9:00: сніданок/
12:00: обід/
14:00 - 16:00: тренінг/
6-7 вечора: вечеря/дуже легка!
22H: перепелине яйце 2 (80гр)
––-> теоретично я повинен мати навіть 12 годин порожнього шлунку з сирими перепелиними яйцями. 22:00 - 9:00
Я шукаю оптимізацію своїх джерел білка, надзвичайно просту, надзвичайно недорогу, надшвидку.
Врешті-решт, я більше захоплююсь достатньо збалансованою їжею, звичайно, білками, але також більшою кількістю ліпідів, щоб легше досягти ліпідної квоти.
Дякую за твою допомогу.
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »28 липня 2017, 06:58
Дієтолог радить мені їсти сирі перепелині яйця, оскільки більшість компонентів/антиалергенів, корисних для алергії, руйнуються під час приготування їжі та нагрівання. Враховуючи малу товщину оболонки при навколишньому теплі, білий випаровується.
Я б дізнався більше про сальмонелу, в будь-якому випадку, я відвідав ферму, там чисто, органічно, серйозно розводиться і відома простежуваність у порівнянні з супермаркетом, крім того, що вона дешевша. (4,90 євро проти 2,7 євро за 18).
Яйця потрібно дуже добре вимити, перш ніж їх упаковувати, ланцюг збереження поважається, 2 колекції/день, і безпосередньо в консервацію, зі свого боку я б попросив, щоб воно було в холодильнику при 4 ° C, а я перебуваю в 35 хв вагон для худоби, не кажучи вже про те, що я завжди користуюся льодовиками.
Але якщо у вас є більше інформації на цю тему, не соромтеся, тому що якщо я насправді щось ловлю, харчуючись 180гр х 90 днів, я значно збільшую ризики. Я теж дивлюсь на свій бік.
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »28 липня 2017, 07:43
Так, тоді у мене алергія на пилок, кліщі, траву та перетинчастокрилих (бджола, оса), наступної п’ятниці я знову побачу свого алерголога, щоб зробити інші обстеження, бо стільки клопоту робити лікування, яке триває 5 років, стільки, щоб перевірити, чи У мене немає декількох алергій. В анамнезі кілька алергій за 1 лікування.
У мене немає астми, але при нападі я сильно чхаю, сильно дму, у мене нежить, синуси і вуха болять від видування носа, червоні очі/сльози і болить голова.
Я почав 1 липня, тож пройде 1 місяць, відколи я скрупульозно відзначаю час мого вилову вранці о 5 ранку, він покращився, я нарахував 1 напад (під час максимальної дози) та одну легеневу інфекцію (яка Я дав працювати 1 тиждень) замість 3 атак/тиждень, деякі з яких тривали 2 дні.
Я під:
Дезлоратадин 5 мг Aerius (Zentiva для безпеки)
Сублінгвальна імунотерапія –– Stallergenes Staloral
33% D. Farinae
33% D. Pteronyssinus
33% Бломія
100% граміни
Крім того, я приймаю прополіс, маточне молочко та пилок, спіруліну, свіжу та органічну.
Я провів 10 років із зайвою вагою максимум 90 кг, роблячи мало фізичних навантажень, інакше мені було близько 75 кг, мені доводиться робити аналізи на холестерин, але, незважаючи ні на що, я не їв багато жиру, дуже багато багато.
Отже - я хотів би піти на 5 років і більше, маючи збалансовану та здорову дієту, щоб бути здоровим, з одного боку, але допомагати усвідомлювати. Також тому, що я буду звертатися до добровольців-пожежників. Це моя мотивація.
У будь-якому випадку перепелині яйця слід їсти в сирому вигляді, щоб компоненти були корисними для десенсибілізації, нагрівання, приготування страв. Інтер’єр здоровий, але не той панцир, який я можу прочитати.
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »28 липня 2017, 08:09
Немає алергії на яйця/пір’я чи їжу, лише дихальні/отрути.
Мені рекомендують робити десенсибілізаційний засіб з перепелиними яйцями, які їдять сирими, оскільки це корисно ДОПОМОГТИ при десенсибілізації, для зміцнення імунної системи.
Тому я не розумію вашого повідомлення, у мене немає проблем з яйцями,
[quote = PaddyBerlin]
У кращому випадку потрібно було б провести тест, вилучивши з раціону яйце, потім знову ввести біле, щоб перевірити, чи білки алергенні для вас, знову ввести жовтковий ект.
[/ цитата]
Я просто шукаю оптимізацію джерел білка, сої, тофу тощо, щоб уникнути постійного вживання курячих яєць. Хороше співвідношення ціни та якості, з максимальною якістю харчування.
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »28 липня 2017, 08:17
Тому ми погоджуємось, що максимум це 2Gr/Kg білка (еволюція потреб 70Kg - 80Kg, отже
за 2гр: 140 - 160гр/день
для 1,6гр: 112-128гр/день
чим більше я худну, тим більше я адаптую якість приблизно кожні 5 кг ?
Сироватка + казеїн (який досі становить 3x 25-30Gr/доза) є обов’язковим ?
де продукти харчування/суперпродукти можуть замінити ?
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »28 липня 2017, 08:43
Дійсно - я детальніше розгляну план харчування.
Я в основному шукаю ТІЛЬКИ кардіотренування - я б тоді перейшов на тренування з обтяженнями (кросфіт), але я абсолютно не хочу мати великі м’язи/а також важко піднімати - - Я займаюся підводним плаванням, і це цікавить лише кардіо.
Звідти я не знаю, з чого почати. Милий приріст маси очевидний.
Вже встановлюю
Білок 1.6
Ліпід 1,8-2 ?
Вуглеводи - решта у вуглеводах
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »28 липня 2017, 08:53
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »28 липня 2017, 09:08
Правильно, я програю, роблячи багато кардіо, біг підтюпцем, віджимання, присідання, розтяжку, підняття тягарів вдома.
На даний момент у мене немає плану чи масштабу, я багато не їжу,
вранці: вівсянка, сухі причини, білі яйця, сік лайма
ранкова закуска: зелений чай, зелене яблуко
полудень: ескалоп без олії + овочі (без рису)
до публікації: вівсянка, горіхи, мигдаль, білі яйця, яблучний сік
вечір: біла риба на пару, овочі (без рису)
перед сном: 5% білого сиру
Так що так, я чітко маю диспропорцію щодо ліпідів/вуглеводів/білків.
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »28 липня 2017 р., 16:15
Тож я вже буду спиратись на пропорцію білків/ліпідів для ваги 83 кг
Білок: Вага * 1,6: 132Gr * 4ккал = 528 ккал
Жир: вага * 1,2: 100гр * 9ккал = 900 ккал
Загальна кількість без вуглеводів: 1427 ккал
Якщо потрібні вуглеводи:
- 2700 потрібно 1272 ккал, тому 318 гр
- 2500 потрібно 1072 ккал, тому 268 гр
- 2300 потрібно 872 ккал, тому 218 гр
- 2100 потрібно 672 ккал, тому 168 гр
Мені так погано - я прагну схуднути і набрати м’язи.
40% вуглеводів
50% білка
10% жиру
Я абсолютно не уявляю математичної формули, щоб використовувати кількість грамів, необхідну для моєї ваги, і оцінку відповідно до моїх потреб.
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Акій »28 липня 2017, 18:37
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »29 липня 2017, 05:36
Я щойно побачив вашу книгу про харчування, мені 1 м72, і я прагнув до 70 кг (тільки тому, що ІМТ знаходився в зоні "нормальної статури".
Я думаю, 63-65 кг було б ідеальною вагою ?
ІМТ (83) = 28,1 Надмірна вага
ІМТ (75) = 25,4 Надмірна вага
–– нормальна статура від 55 до 74 кг ––
ІМТ (70) = 23,7
ІМТ (65) = 22
ІМТ (60) = 20,3
В ідеалі, через 3 місяці я хотів би потрапити під планку в 70 кг, що призведе до втрати 12 кг або максимум 1 кг на тиждень. Потім набагато повільніші втрати досягають 65 кг, або 400 г макс./Тиждень. Для стабілізації між 63 - 65 кг. Після цього я міг би також розглянути більш стабільні втрати, протягом 6 місяців для 17 кг, що було б 700 г на тиждень? І тоді я розглядаю можливість стабілізації ваги ?
Тому я підтримую * 1,6 білка та * 1 ліпідів, які я доповнюю вуглеводами відповідно до моєї діяльності, і втрата ваги змінюється кожні 2 тижні.
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »29 липня 2017, 07:14
Дякую, я справді прочитав документ, я, звичайно, планував звернутися за допомогою до книги з питань харчування, на цю тему я шукав відповіді щодо оптимізації джерел білка з одночасним кращим вибором вуглеводів/ліпідів.
1. Мені потрібно зробити десенсибілізаційний засіб з ультрасвіжими цілими перепелиними яйцями, які їдять сирими, отже, 180 г на день (100 вранці та 80 ввечері) + прополіс/GeleeRoyale/Pollens + спіруліна.
2. В даний час це 3x яєчний білок (вранці, опівдні, ввечері), + куряче філе на обід, і біла риба ввечері, без олії та пари, та овочі за бажанням, без рису, але пластівці вівсяні. Я навіть не важу.
3. Оптимізація джерел білка, а саме:
- м’ясо: яловичина, свинина, кролик ?
- риба: тунець, лосось, хек ?
- овочі, олійні: мигдаль, тофу ?
- фрукти: авокадо, банан, ківі, яблука
- Добавки: перепелине яйце/прополіс/маточне молочко, пилок (для моєї десенсибілізації) + спіруліна
- Сироватка.
Я вважаю, що зосередити увагу на джерелах білка не так вже й погано, віддаючи перевагу органічному, безпосередньо від селекціонерів/фермерів тощо, щоб ретельно уникати промислових.
Я живу на острові Реюньйон, де це досить дорого, моя куряча грудка становить 13-15 євро за кілограм, яйця - 3,60 євро за дюжину (і я уникаю прийому органічної їжі, тому що це легко 5 євро за десяток), рибу, яку я роблю не кажучи вже про те, ми оточені океаном, є більше заморожених, що походить з Таїланду, ніж місцеві, сир/йогурт я навіть не згадую.
Так що так, я шукаю оптимізацію саме для своєї дієти.
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »29 липня 2017, 07:58
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »29 липня 2017, 09:19
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Алексансен »29 липня 2017, 19:24
Присідання: 225/Лава: 137,5/Станова тяга: 265
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »30 липня 2017 р., 00:53
Щиро дякую за ваше втручання.
Я щойно прочитав вашу публікацію у посиланнях у вашому підписі про мінімальну кількість (120 г/день) та оптимальну кількість (160 г/день) згідно з дослідженнями, яка становить відповідно 480 - 640 ккал/день.
Наскільки рівною буде кількість білка/PDC (для діапазону від 83 до 60 кг):
- для 120 г/день: від 1,4 до 2
- для 160 г/добу: від 1,9 до 2,7
- для 180 г/день: від 2,2 до 3 –– при обмеженні 3 г/ідеальна вага, ІМТ 20,3 для 172 см
Якщо я дотримуюся компромісу 1,2 - 1,6 г/кг, що дає мені:
- для 1,2/кг: від 100 до 72 –– мінімум не досягнутий
- для 1,6/кг: від 132 до 96 –– мінімум досягає від 75+ кг
- для 2/кг: від 166 до 120 –– мінімум досягається від 60+ кг, оптимальний від 80 кг
Навіть якщо це означає мати більшу потребу в білках у порівнянні з тим, що говорили роками, від 1,2 до 1,6 (2 макс.) В основному достатньо, якщо джерела білка цікаві та продуктивні. По можливості органічні та надсвіжі для яєць - безпосередньо від виробників.
Я їм абсолютно все.
Мені потрібна оптимізація.
1. За 2 дні я проковтнув вранці натщесерце сире (18 разів ультра свіже + 2 дні несучості) цілого перепелиного яйця, зважував би понеділок, коли йшов до заводчика, у будь-якому випадку споживання пропускає вершки, навіть якщо це означає додавання трохи апельсинового соку, щоб уникнути неприємного смаку в довгостроковій перспективі.
Я отримую дуже гарну ціну, 0,10 €/од, тож 1,8 € упаковка x18 на 2 дні.
Я міг би домовитись про ціну ––
Примітка: Я також беру перепелине м’ясо - воно робить невелику їжу або порцію.
2. На даний момент курячі яйця купуються в супермаркеті, вони не є органічними, занадто дорогими, x6 становлять мінімум 5 євро, 0,80 євро/од, тому в довгостроковій перспективі. Я чекаю на хороший план від заводчика за ціною менше 0,30 €/у для ультрасвіжих.
3. Для м’яса - також безпосередньо від заводчика, я знімаю шкіру + жир
4. Для риби - ще не випробовуємо рибних продавців, в основному заморожених нами, крім жерсті тунця, яка дорога на мій смак.
5. Щодо овочів, олійних культур, інших бачити я не знаю.
6. Сироватка лише тоді, коли я досягла своєї ідеальної ваги + коли маю хороший розпорядок дня.
Отже, досягти 120-160 г мінімуму білка/добу
http://prntscr.com/g1zd1q
Підтримувати мінімум 40 г/їжу досить складно, не кажучи вже про те, що я не знаю, чи хороший мій перший план (зосередьтеся на білках!)
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »30 липня 2017, 07:58
Отже, під оптимізацією я маю на увазі пошук якості білків/поживних речовин/вітамінів у декількох продуктах, а не квоту білка між білими яйцями, курячою грудкою та нежирною рибою. Моя головна мотивація - шукати кращого здоров'я за допомогою їжі, не обов'язково рахуючи до грама, відчуваючи провину, якщо я перевищую 10 грам, я прагну до поліпшення серцево-легеневої функції з переважно кардіо та ідеальною стабільною вагою 60-65 кг.
У мене спостерігається десенсибілізація в імунотерапії протягом наступних 5 років, і навіть якщо це означає нудьгувати себе, я міг би зробити це правильно, змінивши свої харчові звички та відновивши інтенсивне кардіотренування, якщо мені доводиться огидно лікувати сире яйце щодня протягом 3 місяців/рік принаймні стільки ж також додайте ліки для зміцнення імунної системи або інших речей.
Це те, що я маю на увазі під оптимізацією.
Макро рівень для 2 джерел яєць вже:
180гр Ціле перепелине яйце, сире: 23 P –– 0,9 G –– 19,8 L
400гр Яєчний білок, твердий: ––––––––– 42 P –– 1,2 G –– 0,4 л
––-> 65г білка, 2г вуглеводів, 20г жиру.
. > Ймовірно, видалення 1 з 3 перепелиних жовтків для зменшення ліпідів, що дозволяє мені скористатися іншим джерелом ліпідів, адже здебільшого мене цікавить білий.
Або розподілити за іншими джерелами:
Якщо 120г - 65 = 55гр
Якщо 160г - 65 = 95гр
І я шукаю джерела з чудовими харчовими якостями.
Навіть якщо це означає їсти телячу/курячу печінку раз на тиждень, щоб отримати більше заліза,
або замінити білий рис коричневим рисом або лободою, я вже, стисну зуби, якщо це огидно, але поки це корисно для здоров’я, я за це.
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Альфус »30 липня 2017, 11:29
Ну, припустимо, це крок.
Я не можу бігти на вулицю, у ліс, у парк у певні пори року, не кажучи вже про те, коли я переживав кризу, я був занадто втомлений нюханням, чханням, нежиттю. Я думаю, що люди, які страждають від алергії, можуть це зрозуміти, тому я інвестував у бігову доріжку, а також велосипед - це мій вибір.
Є також інші особисті та медичні причини, які змушують мене сприймати це серйозно. Якщо ви можете мені допомогти, не соромтеся, ми обговоримо це на mp, інакше мені доведеться бути задоволеним моїм запитом щодо поради щодо оптимізації білків, я б також пройшов пошук ліпідів/вуглеводів, я даю собі цього місяця ' Серпня, щоб знайти мої уподобання і дотримуватися їх.
Re: Поради щодо оптимізації джерел білка.
Повідомлення від Алексансен »30 липня 2017, 13:09